12 Disember 2013

Baru Sempat Pasang Cermin IKEA, Huhu!

Hampir 5 bulan dok umah Klang ni
Baru ni la berkesempatan nak pasang cermin ni
Padahal belinya masa nak masuk umah baru dulu
Lama kottt tersimpan kat dalam bilik utiliti sana, huhu!

Akhirnya dah siap pasang dah pun
Rasa macam nak tambah lagi, hihihi...

Sepatutnya cermin ni guna paku di setiap sudut
Tapi PapaZN takmo mencacatkan dinding
Jadiknya PapaZN guna double sided tape
Alhamdulillah, bertahan




Dulu masa beli harganya RM49.90 utk 4 keping cermin (1set)
Sekarang ni ada sale akhir tahun kot
Harganya turun giler jadik RM29.90 utk 4 keping!
Aduuuuuhhhhh! 




Kot sesapa yang cari cermin nak mendeko rumah
Boleh la kot grab promo ni selagi stok masih ada :)

MamaZN teringin nak pi Ikea ni
Rasa macam dah lama sangat plak tak pegi, hehe
Kali terakhir pergi masa raya haji aritu -  beraya kat sana
Haha!

Jom shopping sesama jom, hehe! =p


18 comments:

Gieyana berkata...

Waa bestnyer...kak g beli yg 4 segi tu..tp rasa mcm nk remove ja...

Nk p CNY ni leh? Ekekek

eB berkata...

jom nad jom. igt nk gi sn la minggu dpn... :)
tulah, shah lubangkan dinding rituh x cantek. snget bengat... nad guna double sided yg itam tuh ker?

syawalsimpsons berkata...

kalo tunjuk kat akob..mesti dier tak mo..sebab umah kuarters kan...tunggu ada umah sendiri la nanti..mmm

lia berkata...

kita pon ada beli cermin tp kat nilai... da 4bulan tp masih x gantung ekekkeekeee

mamaRIFQY berkata...

nad guna double sided yng mcmane? tahan ke ek utk jangka masa yang lama.kite pon ade beli tapi sampai skang xpasang2 lagi..bg info sikit dehh

Chekgu Azrine berkata...

Cantik..

Rizziela berkata...

kat rumah saya pun pakai cermin mcm ni... tak berani pakai double side tape..tkt jauth..anak2 lasak :D

Eliss Mie berkata...

comel cerminnya.

Lynn Hamzah berkata...

tgh murah kan...nak beli la...

MizzTina berkata...

cantikla.. cermin sy tu beli kt nilai 3, n smpi skang pun xgantung lg.. same je kes kite.. kekeke

Adlin Mohamad berkata...

pandai deco umah eyh ..kita malas kekekek ada cermin ikea x pasang2 ..

-iLLa- berkata...

rumah sata 1 dinding tuh separuh cermin ni ajer..ekeeke

Zura@Iwan berkata...

kak ada beli yg mcm nad ni..
masa tu time sale gk rasanya...
dh lekat kt dinding.
kak pon tk pakai paku..
mcm nk tmbh lagi...tp tk tau bila nk trn IKEA..nnti pegi tk de sale tk best plak..hehe

eima berkata...

Mrs. K pun ade cermin cam ni ..aku ikea pun tak penah pegi ..kesian

mama lieyna berkata...

Cantik...ngidam nak buat gak, tp tggu umah nilai la..hehe..

Lama jugak la tak pergi ikea ni... rindu plak rasa..ahaks... :-)

el berkata...

cermin ikea yg menjadi kegilaan hahaha
nasib el xde umah sndiri lau ada el pun terjebak ekeke

Mama Likha berkata...

heee dh lama tk pg ikea.. nk pg gak ni, nak beli wadrobe utk raaed... n crave for meatball + steam broccoli ! hhehe bila la yer.... klo weekend ke public hoiliday ke adui mak ehhhh ikea tu penuh manusia !

ch@ berkata...

Tampal guna apa ek kakNad? Nak beli tapi mcm x konfiden nak tmpl kat dinding. Hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...