27 November 2013

Wordless Wednesday : Main Masak-Masak :)





Kemain lagi dia dapat mainan dari Papa
Amik hati la, tiap-tiap hari dok main
Ada jek menda dia nak masak
Pastu bagi kita plak makan, hehe
Kejap jek pun mainnya
Dah elok terperuk dalam bilik dah tu
Jangan malas masak udah la nanti ye Nayli, hehehehe...


13 comments:

syawalsimpsons berkata...

amboi berkobar papa dier uruskan untuk anak dara dier yee..

el berkata...

nayli

spageti bolognese 1
ice blended cuppicino 1
ciskek 1
haha

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

masak apa tue????
nanti jemput acik makan ye sayang

mummy_ayu berkata...

Iris punya dah dok kat bilik jer..tak main lama dah..

Liza Yati berkata...

Wa. Boleh la Nayli masak2 lepas ni.

Nad, Jom join Giveaway kat blog Liza. http://lizayati.blogspot.com/2013/11/count-books-giveaway.html.

The more the merrier

lia berkata...

Nayli... jom main dgn Zara heheheee

ALoNa CintamaniszLite berkata...

untungnya budak pempuan skang ni. ada set mainan masak2 cenggini.

Kakak akiss pun tak merasa main masak2 mcm ni. Beli set yg dijual kat sekeping kertas tebal bertutup ngan plastik tu aje. 1 set pun tak sampai rm10, hehe..

zarena heeney berkata...

jd gegirl dah main set msk2 hehehehe

mama lieyna berkata...

Bestnya dpt main masak2... sesuai ni, nnti boleh tolong mama ye.. :-)

Nory Zoulkefle berkata...

bestnyaa mainan ni...
napelah masa kecik2 dulu mainan ni takde..hehe

Chekgu Azrine berkata...

Sure rajin masak ni nanti..amin

Masya berkata...

yg bkn anak dara pun ada mintak nak mainan mcm ni... camno.. amirlah tu.. ayah dia x layan pun.. huhuhu

ch@ berkata...

memupuk minat suka memasak, bagus mcm ni kakNad. takpe abgZack dah ada minat sendiri. Auni, takut dia karate adik2 sebab dok menyibuk main dia punya. Ingat nak carikan juga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...