22 November 2013

After 18 Years!

Assalamualaikum
Selamat Hari Jumaat yang penuh barakah :)

 Ingat tak lagi tagline ni?
Yang jauh kita dekat kan
Yang dekat kita mesra kan
Yang mesra kita serasi-serasi kan

Ingat lagi time sekolah rendah dulu
Sebelum pergi sekolah mesti nak tengok rancangan Malaysia Hari Ini
Segmen Jejak Kasih oleh pengacara Aziz Desa tu
Ingat tak korang?
:)

Kali ni, MamaZN plak yang merasa berjejak kasih, hehe
Lama dah, dekat 18 tahun tak ketemu
Lepas dah berpindah dari Skudai, Johor
Memang dah terputus hubungan langsung
FB la yang ketemukan kami semula :)

Masa balik dari Kelantan ritu
Singgah Kuantan jap jumpa kawan AtokZN
Kami pun amik kesempatan yang ada untuk berjejak kasih
Sebab empunya diri dok kat Kuantan jugak
Dapat jumpa kejap pun jadik la :)




Ini la dia, anak kepada arwah kawan AtokZN
Kira dah macam keluarga angkat kot kami ni sebenarnya
Ye la, masa dok Johor dulu jauh daripada keluarga dan sedara mara kat Perak
Pada kawan-kawan la nak menumpang kasih, kan?
:)

Ni kawan MamaZN masa kecik-kecik dulu
MamaZN panggil nama Abang Jalut jek, hehe
Bagusnya abang ni sebab dia la yang mulakan dulu cari MamaZN kat FB
Mengharapkan yang hubungan yang terputus dulu dapat rapat semula

Alhamdulillah, dengan izin Allah bertemu la jugak akhirnya
18 tahun! Lama tu..!


11 comments:

lia berkata...

wahhh 18tahun... seyes lama tu...

Falsya berkata...

Ingatttt slot jejak kasih tuh....kadang tgk smp nangis2..hehehe..Lamanye 18 thn..sama umur ngan kite..ehhhh, larikkkkk..hahaha

el berkata...

jejak kasihlah ni
nti sng lah nak pi kelantan hehe

Gieyana berkata...

Sure rs teuja kan bila jumpa..:-)

mama lieyna berkata...

Waaah lama tu nad..best kan... pasti teruja.. k.eina pun kdg tu teringin gak rasa nak jumpa kwn2 masa sekolah rendah dl, tp ada yg search tak jumpa pula..

Moga hubungan kian erat..amin..

anak Wan Salleh berkata...

Alhamdulillah, moga berkekalan silaturrahim

ch@ berkata...

Alhamdulillah. Bersua akhirnya.
Seronokkan bila dpt bersua semula. Rasa mcm nak cerita semua benda.

Sweetmama berkata...

alhamdullillah dpt jejak kasih kan, antara kelebihan FB dpt jumpa kawan2 lama yg terpisah..

Zura@Iwan berkata...

mmg xcited la dpt jumpa kwn yg dh lama tk jumpa kan..
18 tahun tu..mmg lama

ALoNa CintamaniszLite berkata...

ha'ah...lama laa.
itu laa antara kebaikan fesbuk ni, kan.
bila salah guna...tu yg jadi haru biru tu..

Nory Zoulkefle berkata...

18 tahun?? lama tuu...
bestkan bila dapat berjumpa balik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...