02 Oktober 2013

Zakwan Bambam - Ilusi Optik Kah? :)



Bila direnung-renung gambar ni
Memang nampak kan ke'bambam'an Zakwan?


Taktau la kalau-kalau baju belang melintang tu penyebabnya?
Mungkin jugak kan?
Atau Zakwan dalam keadaan macam mengiring tapi tak mengiring tu
Pun mungkin jugak boleh terjadi kan? Hihi

Tapi yang pasti
'Gitar' kat dada Zakwan dah takde :)
Hahaha!

Mana taknya, hari-hari makan takde skip
Pagi - tengah hari - petang
Malam Zakwan kurang sket makan
Melainkan kalau PapaZN ajak pi kedai mamak :)

Lagi 1 kalau pi rumah orang
Kalau menu tak kena dengan selera dia, memang Zakwan tak sentuh pun
Lepas balik tu, mula la bisik kat PapaZN
Ajak pi makan kat kedai sebab kelaparan ;)



7 comments:

lia berkata...

mmg skng peringkat depa kurang makan kot... sbb ralit nak main...

syawalsimpsons berkata...

mungkin jugak zakwan dah mula berisi

Cho Zila berkata...

bam bam.. kecik2 sangat cutekan... ini bukan ilusi...

amiey lee berkata...

Nad... heeee gitar? hahahaha lawakla... bambam skrg takpa..dh besar kna diet kekekeke

mamaRIFQY berkata...

Berapa berat zakwan tu nad? Brape umur die ek? Iqy pon xdela bambam sangattt 17 kilooo

Rizziela berkata...

bam bam waktu kecik tak per..comel ajer

anak sy lepas ambik shaklee baru ok seleranya..tp blm bam bam lagi..x sabar nak tengok diaorang bam bam

Nory Zoulkefle berkata...

haah nampak berisi lah abg zakwan ni...ke faktor line melintang kat baju tu..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...