09 Oktober 2013

Wordless Wednesday : Rambutan Sejuk!

Anyone? ;)
Mesti ramai yang suka kan?
Biasanya gitu...
Kalau ada seplastik rambutan kat umah
Memang tak terusik la jawabnya
Cuba kalau ada sorang yang rajin kopek kan siap2
Pastu letak dalam peti ais
Perghhh! Sedap!
^______^




Sedap kalau rambutannya betul2 lekang la
Kalau jenis tak lekang, jadik lembik & berair sangat
Tak syok jugak kan?


Ada yang tak suka rambutan ke?
Rugi, rugi...  ;)


12 comments:

Adlin Mohamad berkata...

kyra suka sgt rambutan tp yg tukang kopek mak dia tu malas beli rambutan hehehe

syawalsimpsons berkata...

sue suke jugak makan...tp susah la nak makan sampai abis..kikikikki

el berkata...

sape x suka pi jauh2
ritu selambak rambutan mil kaitkan kat umah mak dia bw balik..sekali x abis..mil kopekan masuk lam peties..esoknya licin hahahaha

tgk menantu hantu malas nak kopek buang ish2..jgn tiru paerangai mcm ni taw

Syazana Zainn berkata...

selalu ibu kite rajinlah kopek pehtu simpan dlm peti ais

kitorang yg anak2 ni pulun ngap2 je :p

Lily@MamaZaraZareef berkata...

nad!! cmner semalam leh smpai ke jaya gading? balik ke klang lalu LPT ke? takde rezeki nk jumpe kan..klu nad lalu time weken ke leh gak arrange..=p

eima berkata...

JARG DPT MKN ... SETAHUN SEKLAI DUA JE ...

KLU FAMILY AKU .. BUBUH DLM PETI DAH SIAP KUPAS PUN TAK BERUSIK ... HUHU BSAPI BERAIR MASAM LA DLM TU ... HUHU
AI KLU MKN LELEBIH MMG SAKIT TEKAK ...SAMA KES CAM MKN MATA KUCING

mama tisya berkata...

kalo hiris ltk peti ais lg cpt abis..hehe..sukaaaaaaaaaa sejukkk2

Zura@Iwan berkata...

kalau mls kopek tk abis la moktan tu..lama2 jd busuk kn..
mmg feveret kak moktan ni...

PUANSTOBERI berkata...

masa kekecik dulu mmg mak akak buat cemni.. skang.. malassss. hahahaha

lia berkata...

rambutan biasa pon kita bole kena serang asthma... kalau yg sejuk, warded terus kot he3

kayyana berkata...

wallaaa.. marvelous.. cbe akak letak garam sikit.. lg sedap... sikit aje.. wat rasa.

Masya berkata...

dah di kopekkan mmg sedapp tgl ngappp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...