02 Oktober 2013

Kesian, Kobis Jadi Mangsa !


Merajuk la tu, apa lagi
PapaZN singgah kedai beli bihun ngan kobis
Tapi ZakwanNayli kena tinggal dalam kereta dengan MamaZN
Kalau ikut kang macam-macam diletaknya atas kaunter bayar tu, huhu!

Bila PapaZN balik ke kereta, letak plastik barang kat belakang
Nayli tak nyempat-nyempat
Terus belek-belek dalam plastik tu kot ada jajan utk dia
Hmmmm, sori la Nayli
Memang takkkkk la Papa awak nak belikan, hihihihi...


Tu muncung panjang, pipi kembung tuuuu... Geram!


Dia merajuk kot
Dia pi kopek-kopek helaian kobis tu!
Naseb baek la MamaZN cepat perasan!
Kalau takkkkkk........
Sila la sambung ayat tu, MamaZN tak sanggup, hahaha! =p



10 comments:

Nory Zoulkefle berkata...

kobis pon kobislah...asalkan dapat main...hehehe

ros_reeza berkata...

hahah.. kalu tak.. habislah kobis tu tak sempat bawa balik nak masak :) hihi

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

...hbis kobis tue...
hahahha pandai merajuk

Adlin Mohamad berkata...

hahahha kiut je ... memberontak cara tu eyh kekek sweet, cara kyreen dok lalak je la tunjuk kedai kedai benti kat kedai masing2 nk buka pintu nak ikut masuk kedai

el berkata...

kalau takkkkkkkkk
abislah kete mama uols jd kete kobis hahahahaha
geram tgk dia majuk2 tu haa

mama tisya berkata...

kalo tk...mkn bihun kosong je la tanpa kobis..hehehe

Rizziela berkata...

bosan tu tak ada mainan dlm kereta kot

lia berkata...

lawak la Nayli ni ekekekkeee

Chekgu Azrine berkata...

Hrhe..conel..
Pandai majuk ek nayli

fieda berkata...

hentam saje la kobis pun boleh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...