11 Oktober 2013

Dalam Kenangan... T____T

3 tahun jek bersama...
Akhirnya ia pergi jua, sobs sobs...
Moga sesiapa yang jumpa jam tu
Akan jaga jam ni betul-betul
Huhu, sebak plak.!
Jam tangan ni ada sentimental value
Sebab ni hadiah anniversary drpd PapaZN 3 tahun lepas
:(
Sedih...
Memang MamaZN salahkan diri sendiri
Sebab cuai
Macam takde menda lain nak kasi Nayli main
Jam tangan tu jugak yg MamaZN bagi
Tah cemane, lupa terus...
Tercicir kat mana-mana la tu
Rasa bersalahhh sangat kat PapaZN
Tu la namanya takde rezeki... ;(
Ni jam kedua yg paling MamaZN sayang dan jaga
Bertahan 3 tahun
Jam yg pertama bertahan 15 tahun!
MamaZN pakai sejak form 3
Tapi tu memang dah sebab hayatnya takat tu jek
Nak baiki pun dah tak boleh dah...
Tapi yg ni sbb salah sendiri
Ralat jugak la dibuatnya
Sape nak kasi jam tangan baru kat MamaZN?
Tak biasa la bila berjalan-jalan tak pakai jam
Nak mintak kt PapaZN jam tangan baru
Segan! :p

11 comments:

Adlin Mohamad berkata...

alahaiii xde rezeki tu ..klip2 mata kat papa ZN mintak beli baru urut2 bahu dia jap kekekke

Budak Kampung berkata...

XPE KAk nad..boleh beli ag deh sempena apa2 plak ok.xmo sedih2..dah cukup masa kot

el berkata...

ok lagi lah 3 tahun
el pulak hilang jam pemberian hantaran kawin..
x dpt nak melaram lama2..jam kesygan tu..dia jatuh ms el naik moto..tercicir kut..huhu
so smpi skun lah el xde jam n xpakai jam..hehehe

so papaZN kena beli jam barulah for anibeseri :)

syawalsimpsons berkata...

tak da rezeki nak bersama kan...mmm..terus teringat akan gelang kawen tu..mmm..sedey

Azura Aziz berkata...

huhu.. mesti sedihkan bila brg yg ada sentimental value ni..

Chekgu Azrine berkata...

opsss...sayangnya sis..

mama lieyna berkata...

Alahai...sure terkilan kan.. :(

zety berkata...

:( ..moge dpt ganti yg lbh baik..zt pon pnh ilang jam, cincin...huhu..

eda_ej berkata...

oowwhhh sedihnya.. tetibe teringat kat cincin tunang eda yang hilang dulu.. =(

Masya berkata...

Mesti terkilan kan, insyaallah adelah rezeki lg tu... Papa zn belikan.. Hujung thn sale....

Nory Zoulkefle berkata...

dah takde rezeki nak wat camne kan...dia nak yang baru kot kak??hehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...