07 Oktober 2013

1st Time Makan Pisang Salai Berkeju


Assalamualaikum Selamat Pagi! :)
Hari ni masih bercuti-cuti Malaysia :)
Weee..!


Hari tu, dapat bungkusan istimewa dari Kak Eija Mama ZaquanZiqry
Ole-ole dari Bandung & Jakarta
FM Genting Highlands & Sabah pun terselit jugak hikhik
Saya suka! Saya suka! :)
Mekaseh kak! :)))




Masa mula-mula dapat bungkusan ni, bungkusan makanan tu tak terusik pun
Sebab ralit belek-belek FM, hehe

Bila belek-belek IG, tertengok IG Cha
Cha pun dapat bungkusan yang sama
Bila baca komen, baru la MamaZN tau itu pisang salai berkeju
Tak baca pun kertas kat bungkusan makanan tu, hehe
Ole-ole wajib dari Indonesia ya? MamaZN tak sure
Tapi selalu la dengar bila baca travelog kawan-kawan yang dah sampai ke sana ;)

MamaZN ni mula-mula tak reti nak makan cemane
Kena goreng dulu ke, apa ke kan, hahaha!
Sungguh peghak! =p
Nak tanya, segan la pulak, kihkihkih!
Bila Cha & Kak Eija bagitau boleh terus dimakan, baru la try, hehe
Sedap jugak rupanya! :)

Macam tu rupanya rasa dia ye, hihihihihi...
Kesiannya saya :)


Kawan-kawan pernah ke makan pisang salai keju ni? ;)

15 comments:

CaDLyNN berkata...

tak penah mkn lg...sedap ke kak?

athirah Safarudin berkata...

akk sye pernah makan..rse mcm pisang goreng gak..tak de rase keju pun..tertipu hehee

Fieda Zan berkata...

waaaaaaaaaaaa... sejak ngandung dan anak umur setahun tak dapat2 lagi.... masa ngandung mmg nak mkn sgt tapi takder..

mamaRIFQY berkata...

tak pernah makan lagikk nad

lia berkata...

X pernah makan he3... Kot kita pon mau tnya cmne nk mkn...

Gieyana berkata...

Murah rezeki nad..cfm byk fm nih..
Bila ler dpt g bandung lak kan..selalunya kalau AA buat promo mmg cpt sgt sold out tiketnya..

syawalsimpsons berkata...

kengkawan sue rajin G bandung...mmg akan beli ni..N sue pon selaloo order ngan dorang..sue suke makan..ralit jee

Ratu Hatiku berkata...

Cantik FM tu.. :)

mama tisya berkata...

tk pernah mkn tp rmi ckp sedap..saper p indon sure bli

Rizziela berkata...

x pernah jumpa & makan lg.. mesti sedap kan

Eliss Mie berkata...

eliss pernah jugak mkn tu. rasa mcm asap api kan :p terliurnyaa fm tu..hehehe

Masya berkata...

TAK PERNAH HUHUHUHUHU

Sweetmama berkata...

Happy holidays nad..:)

Sama2 nad :))
hehe..nampak FM igt nad..

ikutkan pisang sale/salai ni ada mcm2 perisa nad, tp yg paling pemes perisa keje la, sbnrnya yg k.eija bg nad ni pisang sale ori xde perisa tp pisangnye terasa kan.., (masa beli tu beriye org yg jual tu kata ni pisang keju, rupanye bkn keju tp perisa ori sbb bila kat tempat lain baru perasan kalau pisang keju mmg akan nampk keju ditasnya, mcm2 ada oreo pun ada, coklat, bijan..hehe)

eima berkata...

aku pun sama kesian jugak memula kawan ade bg dului gitu jugak... kali ke2 k.eija bg terus tau cam ne nk mkn sbb dah tau tu ape

Fiza Rahman berkata...

Tak pernah makan lagi. Tapi pisang goreng yg di letak keju pernah lah ☺☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...