18 September 2013

Wordless Wednesday : BERTINGKEK-TINGKEK =P

Susun kerusi bertingkek-tingkek ;)
Sebab Nayli kecik lagi, 3 kerusi disusun bertingkat, hehe
Nak makan sendrik plak tu
Eksyen sgt! ;P 



Tu muncung tu memang trademark =p
Ada la tu yg dia tunjuk time ni
Lupa plak apa dia, hehe


17 comments:

lia berkata...

sat jer lagi Nayli da nak masuk 2tahun kan... kejap jer da besar...

Sidratul Muntaha berkata...

hamboi2..
sunguh2 dia mkn

Myra Jay berkata...

Geram betul tengok Nayli... Comelll :D

syawalsimpsons berkata...

mmg muncung nayli tu trendmark dier kan..kalo tak, tak kenai sapa nayli kan

Tihara berkata...

seronok tengok anak-anak membesar :)

eima berkata...

tak yah tunjuk pepe pun mmg muncung ... senyuman die tu mahai tu ....

Falsya berkata...

geramnye ngan baby nayli...muncung tuh yg xtahan..hahaha

MamaFarah berkata...

memang budak sebaya2 dia lebih suka makan sendiri.. tapi yg masukknya baper butir jer lebihhnya sepah..hahaha..
geram tang muncung tu..

el berkata...

ms alana kecik2..bertingket2 gak lah kusi weols buat tuk dia lau pergi kdi mkn..hahah skrang ni dah kurang skit..dua kusi je hehe
muncung nayli tu mahal dow :)

mama lieyna berkata...

Hikhik..tunjuk pakai muncung ye nayli :-)

mummy_ayu berkata...

sama la..Iris pun suka sgt makan kerusi bertingkat2 mcm nie..tapi Iris..2 kerusi dah ok dah..

eB berkata...

janji nayli nmpk comel. he3
ps: u sht dear? (",)

Nana berkata...

Heheh sama mcm kakak mia laa
Asal makan sure btinkek2

mama ila berkata...

amboii kerusi dia..bertingkek-tingkek yer..hehehehe

ieyda berkata...

comelnya nayli makan....

Masya berkata...

fuhh muncung .. kalah auntie tau.. tau...

ch@ berkata...

Adli still duduk kerusi bb. Elok je berdua dgn arrizqi. Tapi dia suka jg berdiri dan mkn sendiri.

Esok lusa sng dh kakNad bw anak2 jln. Mkn diluar. Bestnya. Kita ni tah bila...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...