25 September 2013

Senarai Sekolah Berprestasi Tinggi (SBT) Kohort Empat 2013

Sekolah MamaZN & PapaZN ada di situ ;)
Bangga jap :)
Kredit pada member yang share keratan akhbar ni di wassap :))) 




Boleh baca sini utk keterangan lebih lanjut tentang SBT :)



12 comments:

Nory Zoulkefle berkata...

sekolah nory tak tersenaraii pon...hikhikhik

Chekgu Azrine berkata...

Alhamdulillah..sek akk ngja ni masuk ms kohort 1..syukur sgt

Liza Yati berkata...

Satu sek yer dgn husband. Idaman setiap pengetua SBT ni. Hehe

::NureeN:: berkata...

SK Convent Green Lane dekat la ngan opis nureen.. mmmm bleh antaq elly g c2 klau asben izinkan

Gieyana berkata...

Drg br dpt this year kan..slalunya sbt kan penang nie mostly anak2 org yg kerja professional n english A1 nyer..

LYAfrina berkata...

eyhh..TERENGGANU xde dlm senarai ye?

mama lieyna berkata...

Waaah...tumpang bangga gak :-)

el berkata...

asal kuar lambat should be before registration sekolah darjah 1
xpelah danish dah dpt sekolah prestij tinggi hat taun lepas pya hehe

eima berkata...

ok la tu ... seratas tu antara sekolah terbaik tau ....

mintak2 la nanti anak2 kite pun akan berjaya ke sek tu dan belajar betui2 nk berjaya ... klu sekolah hebat tp budak tak mo belajar budak sekolah pendalaman pun boleh berjaya klu diorg rajin ... ye dak

jaakechik berkata...

kiranya sekolah yg tersenarai tu, sekolah yg terhebat dan terbaik kan... btw tahniah!!

Amieynna berkata...

wah. tahniah!!
kalau saya pun saya akan bangga.. hehe

kayyana berkata...

wah.. bangga haruslah bangga kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...