26 September 2013

Rambut 'Baru' :)

Aduuuh arini lambat bersiaran
Sbb tadi pi AEON Bukit Tinggi :)
Sementara Zakwan takde ni
(Zakwan ikut AtokNenekZN pi jalan)
Boleh la ambik peluang beli adiah besday dia hihihi...
Kang kalau dia ikut sekali
Macam2 plak dia nak T___T

Owh, arini PapaZN masuk keje kul 4
Lagi best dpt berjalan hikhik :P

Isnin baru ni PapaZN nak potong rambut
Zakwan pun kena skali
Sebelum tu macam2 alasan Zakwan bagi
Sebab taknak potong rambut

'saya taknak botak mcm Papa'
'nanti saya tak ensem'
'geli la masa gunting rambut nnt'

Adoi, mcm2 lagi alasan dia
Sampaikan tukang gunting tu sengih jek tengok perangai Zakwan
Sempat plak sambil gunting rambut
Sambil dia bersembang dgn acik tu

'saya nak rambut macam Tony Stark'
'bukan macam ironman tau, ironman tu botak, kepala warna merah'

Last-last MamaZN tegur Zakwan
'Zakwan dah, tutup mulut kang rambut masuk dalam mulut'
Baruuuuu la senyap hehehe

Bila dah abes gunting rambut
Zakwan tengok cermin pastu cakap kat mak dia
'Mama, ensem kan saya ni...'

Ensem, ensem...
Anak mama memang ensem T__T

9 comments:

Amieynna berkata...

da semakin nmpk mcm abg2 da abg zakwan ni..

Chekgu Azrine berkata...

Dh besar sok ramai yg beratur ni..jnuh nad nk pilih calon mehantu..ngeee

mama lieyna berkata...

Hehe..zakwan zakwan.. encem... :-)
Arif skrg takmo potong rambut, haih puas la pujuk..

Nory Zoulkefle berkata...

siap request nak rambut macam tony stark lagi...hehehe...
hensemmm zakwan..pasni mesti ramai awek duk kenyit2 mata..heheh

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

mulut pok pek mcm perempuan ye...
encem lah sayang

eima berkata...

hensem dan comey ... kamu ni mmg mat jiwang la zack

kayyana berkata...

hensem dah zakwan... hihi.. comel je nayli tgk abg die potong rambut.. hihi

mekchu berkata...

rindu nak tgk anak2 rambut pjg kan.. bila dah sekolah no more.. no more.. tu yg nmpk dah mcm abang2 tu.. hahaha.. tak pe, abg Z tetap ensem

zarena heeney berkata...

wahhhhhhhhhh handsomenya anak teruna saper la nie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...