27 September 2013

Piknik Tepi Tasik @ Waktu Malam

Aritu time berkampung kat umah Aunty Wawa
Lepas jenjalan kat Alamanda
Sempat la kami pi piknik di waktu malam

Asalnya nak lepak kat Dataran Putrajaya
Umang ai! Bapak ramai giler org!
Sesak satu hal, jammed satu hal
Parking konfem2 la nan ado!
Dah macam pesta kat sana
Best lagi masa dulu-dulu
Rasa tenang
Sekarang jangankan tenang
Poket pun cepat rabak kot
Jualan mainan byk sgt keliling tu!
T_T

Last-last, tukar lokasi
Ingatkan nak lepak depan Palace Of Justice
Aiseyyy
Tutup pulak jalan depan tu
Tukar lokasi lagi...

Kami ke tepi tasik area Umai Cafe sana
Ramai gak org
Tapi takde la sesesak kat dataran
Ada gak la tempat nak hampar tikar :)

Pemandangan pun cantik
Sebab tepi tasik & Masjid Besi

Kat sini pun ada gak yg berjual mainan
Pandai cari port org tu berbisnes
Sbb takde saingan hehe

Aktiviti memang lepak semata
Haha!
Sembang2 sambil kunyah2 kudapan
Pastu balikkk :P

Best gak kalau sekali sekala piknik camni
Hehe
Santai :)

10 comments:

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

best jugak piknik malam2 nie..

Cho Zila berkata...

PUtrajayatu memang banyak tempat yang boleh bersantaikan... piknik kat manapun tak kisah janji ngan tersayang...

wardah berkata...

Assalamualaikum..salam ziarah!!

Jemput ziarah blog saya ;)
http://supplementforall.blogspot.com/

syawalsimpsons berkata...

seronok gak..sue selaloo ajak akob G mapley je memalam ni

eima berkata...

Tak pnh pi memlm sbb takut..hihi

Gieyana berkata...

Bestnyer lepak cmni..nw susah kit ar klau kak G nk keluar mmlm..lets say pas pntang la..

Nnt lg ssh klau nureen dh start school..:)

el berkata...

igtkan piknik bw makanan dari rumah mcm mee goreng ke..spageti ke..cam ala2 potluck lah hehehe..oklah tu dulu el pun suka piknik mlm2..tp skun dah jarang buat..

zarena heeney berkata...

betul tu dataran mmg sesak klu mlm minggu kan

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

hai-- hai--
tora kini kembali lagi... hahahah

woo, bestnyer picnic memalam ari,
dingin aje
makan2 sambil berbual mesra mmg x sedo bekal abis gitu..
hehehe

mama lieyna berkata...

Best aa... tenang santai memalam...
Tak pernah buat lg kot sejak ber akeem ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...