01 Oktober 2013

MamaZN Buat Contest : Capture 999999 :)

Saat gambar ini dicapture
Pageviews menunjukkan angka 988977
Cantek btul angka nya tu, kan?
Terasa macam dah lama sangat tak buat contest, hikhik
Pe kata...
Sesape yg berpeluang printscreen pageviews 999999
Cepat-cepat email pada MamaZN : nadyaewani@gmail.com
Berserta link url blog korang
Ada hadiah menanti :)))
Tak lama lagi kami nak p Cuti-Cuti Malaysia (in shaa Allah)
Elok benar la tu...
Boleh belikan sesuatu dari sana sebagai hadiah
So, alert k! :)
Saaaayang korang!
Happy weekend :)
P/S: Lama lagi kot nak capai 999999 tu, hehehe...

19 comments:

lia berkata...

haaaa nnt kita usha-usha no tu yer...

PUANSTOBERI berkata...

pergh..nak sejuta dah.. masyukkk nih iklan.. hiksss. :D

Chekgu Azrine berkata...

Wahhh...hopefully akk dpt capture..haha

athirah Safarudin berkata...

ni kena slalu view ni hehe

Nafisa81 berkata...

nak kena check sejam sekali ni

mama lieyna berkata...

Belum sampai :-)

Syuhada Salleh berkata...

ok, nak joinlah..

el berkata...

lau ada rezeki el kt sini..insyallah..fuh fuh fuh haha

slmt bercuti2 malaysia
jgn lupa souvenir tuk diriku jua haha

zety berkata...

wahhhh..cube2 naseb hihih

ADEEYA berkata...

Happy holiday :D

ADEEYA berkata...

Happy holiday :D

noorzie berkata...

alaaa...sy xde blog x dpt join la ye kak :( huhu xpo la xde rezki...

eima berkata...

hebat tu .... nanti aku try la

mamaRIFQY berkata...

Nanti leh try usha. Nak p holiday mane tu nad

Masya berkata...

wahh ramainya pengunjung blog nad, exabytes lagi ... wahh.. wahhh.. ala.. baru 991674.. mesti malam ni ada pemenangnya...

ch@ berkata...

Wohooo...sumber inspirasiku.
Kirim gmbr kakNad, sendiri nk p bercuti tah bila.

anak Wan Salleh berkata...

ni nak refresh banyak kali ni lol

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

cantik....

kayyana berkata...

allaa. da terlepas da.. sapelah yg dapat capture no tu yer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...