18 September 2013

Ehhh, Kenapa Dengan Nayli...?!

Adoiii!
Ada budak menjerit-jerit ketakutan, ahahahaha! =D
1 kawasan dengar suara dia jek
Lawak plak rasa, hihihihi
Tapi dalam hati ada gak la kerisauan
Takut kang demam terkejut ke kan, huhu!
Alhamdulillah tak ada apa-apa terjadi
^_____^


Cute! ;)


Mampu jeling sikit-sikit jek, hihihihi



PapaZN saja sakat Nayli, haha!
Nayli takut dengan gambar katak besarrr tu ;)


Nayli, Nayli...
Kalau dengan binatang hidup takde plak dia takut camni
Elok je masa pi Zoo Negara & Zoo Taiping aritu
Ni, dengan binatang yg dah diawetkan jadi patung
Dia takut sangat pulak...
T___T


11 comments:

Adlin Mohamad berkata...

hahahha cik negok pun geli hahahha ..

lieyalatif berkata...

nayli leh geng ngan aunty laa....aunty lieya kalo tgk katak camtu punye besar walaupun gambar mau tak cukup tanah berlari meraung2 hahaahahahaah....

sian plak tgk nad....

Mama Idlan Irsyad berkata...

hahaha.. boleh bayang cmna masa tu.. cian nayli kena sakat..

MamaFarah berkata...

hahaha..comel betul la nayli.. Sian dia..takut ngigau je malam..nasib ok..

eima berkata...

PSN ke tu ....
hahaha nayli dah la demok pipi tu jerit gitu mulut pun comey je nampak ...hahha

lia berkata...

yg idup nmpk x ngeri sgt kot ekekekeee

Nigina berkata...

hehehehh comel je nayli nangis macma tu hehhe

el berkata...

hahahahah gambar binatang ke..igt kan binatang betul..hahaha klakalah nayli ni..cumel je dia jeling2 tu dlm takut2..hahaha alana pun nah wat mcm ni :)

syawalsimpsons berkata...

kikiki...nayli buat kelakar je..nampak papaZN ni muka nak menyakat

mummy_ayu berkata...

oo..nie yg dia takut sgt tu..ala siannya dia..

mama lieyna berkata...

Hahaha.. akeem ni pulak kalau nk bg dia tkt ckp je ada katak, dia mmg takut, padahal tk pnh tengok pun lg, mulanya jd takut sbb kitorang dok nyanyi lagu bngau oh bangau tu.. smpai part katak, siap buat suara katak, dia jd takut..ngee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...