28 Ogos 2013

Wordless Wednesday : RAHSIA ALLAH

Peringatan buat diri sendiri
Supaya berfikir dulu apa yg nak ditanya
Moga dengan pertanyaan tu
X mengguris hati orang yg ditanya

Moga jadi ingatan untuk kawan-kawan lain jugak :)

Pic taken from fb

10 comments:

mummy_ayu berkata...

setuju..sgt2 setuju.. :-)

el berkata...

aii loikeeee
manusia ni x leh duk snyp nad..
berpesan byk kali pun dok tya gak..ermmm..certain2 org je dpt memahami

syawalsimpsons berkata...

ya betoi sokong sangat...itu semua ketentuan allah...

mama lieyna berkata...

Yes.. ada terbaca dr fb mmber, rasa nak forward je kt semua staff kt ofis tu... kerap sgt terdgr soalan mcm ni ditnya pd org2 yg sama.. termasuk la akak suatu ketika dl..tp skrg dh beringat dh sblm soal...
Semua tu urusan Allah...

eima berkata...

tu la kadang tu niat nk bertegur sape tps ebenarnye dah goris hati kawan kan .... hmmmm

juelee berkata...

betol tu nad.. soklan2 tu seme sensitip.. plus its keje allah

Cho Zila berkata...

jangan kata apa2 lebih baik dari melukakan hati...

lieyalatif berkata...

betul tu nad...kdg2 ade org yg kurang sensitivitinyer...main tanye sedap mulut ajek....

ch@ berkata...

Setuju.

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

betul tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...