21 Ogos 2013

Wordless Wednesday : PUDING ROTI KUKUS

Eh arini Rabu kan?
Okeh boleh wordless :)

Teringin punya pasal...
Maka masak la sendrik
Ni versi takde sos kustard
Resepi MamaZN ada share kan jugak tu
(kredit tu FB page: Kongsi Resepi)

Kot kot ada yg nk try buat
Tp mostly ramai yg dah terror, kan? ;)

Eh eh.. Kata nak wordless?
Haha! :P

13 comments:

mama lieyna berkata...

Sharing is caring..weeiii.. :-)

MizzTina berkata...

pernah buat, tp versi bakar...

Eliss Mie berkata...

buat seloyang bulan puasa hr tu. mkn sorang2. hehehe

syawalsimpsons berkata...

sue dah try yg kukus..ingat nak try yg bakar..mmm...nak try buat la ahad ni

Lynn Hamzah berkata...

senang jer nak buat ek...leh cuba nanti...

Fiza Rahman berkata...

Erk nad. Ada buat juga hari tu. Nasib menjadi. Nanti nak try versi mama ZN plak ☺☺

Ya ALya berkata...

buat ya jadi terliur.....

Gieyana berkata...

Kak G dok nk buat tp x terbuat..klau dkt leh terjsh umah Nad..:p

Adlin Mohamad berkata...

dah oernah buat sekali cam lembik sbb kukus terus kita bakar cam sedap balar lagi dr kukus ..ikut selera laki bini la ..org lain x tau hehehe

eima berkata...

sedap tu nanti nk try la jugak ni

zarena heeney berkata...

dah lama tak buat

IntaNBerliaN berkata...

sedap ni makan dikala lapar.. hihii

Cho Zila berkata...

sedaptu.. akakpun suka kukus sebabnyer senang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...