22 Ogos 2013

Sambut Birthday 2 Kali :)

Kalau ikut bulan Islam
4 Syawal aritu besday Zakwan
Senang nak ingat besday Zakwan ni
4 Oktober = 4 Syawal

Macam anak Eima gak la
29 September = 29 Ramadhan
Kan Eima, kan? :)

Masih terbayang-bayang lagi
Dah kena beraya kt hospital
Dari 2 Syawal-5 Syawal dulu
Huhu
Pengalaman sungguh!

Dah 5 tahun pun berlalu
Zakwan pun dah membesar dgn jayanya
Makin dah besar, makin cikeding
Sbb takmo makan sgt
Nape tah, huhu!

Apa2pun moga Zakwan jadi anak yg soleh
Abang yg baik utk adik
Org yg berguna pada agama, bangsa dan negara...

4 Oktober nanti baru beli kek beso
4 Syawal beli kek 1 slice jek buat syarat
Hehehe...

15 comments:

ALoNa CintamaniszLite berkata...

tu laa..tak ramai yg catit anak dorang dilahirkan dlm bulan islam.
Sbb skang ni kalo rujuk kalendar tahun islam...akan lari sehari dua dari tarikh yg sebenar. Kalo kita tak tau...kita akan terima bulat2 tarikh tu.
Mcm akak lahir 28 Syawal...dh penghujung rya, hehe. Tp kalo rujuk kalendar tahun islam..mmg lari sehari dua. Mujur arwah mak akak prihatin ttg tu. Dan akak pun wat perkara yg sama utk 3 orang anak2 akak tu..

Selamat membesar, zakwan..

mama lieyna berkata...

Happy birthday abg zack..
Memang abg yg baik dia ni.. amin.. :-)

Ya ALya berkata...

macam sara ni nak makan banyak mmg ya kena suapkan la......makin encem abg zack ni...

syawalsimpsons berkata...

sue sejak ada anak ni mmg rajin egat kelahiran bulan islam dorang..entah..suke kot..bila cakap ngan akob bufday syawal arini..terkebil..padahal syawal 24rabiuawal=10mac..kalo izz 1zulkaedah=17september....mmg susah nak egat..tp sue suke nak egat

JaSSNaNi berkata...

ooo.. hepi advance besday to zakwan.. :) nanti demand kek besor ye.. hehehe.. otomen taro.. :D

Adlin Mohamad berkata...

keysha pulak 12 syawal hehehe
kyra kyreen lupa kena tgk balik

eima berkata...

anak2 kite sebaya ... so ramadhan sorg syawal sorg ... tu perangai depa ber2 tu hampir sama ..penyayang

el berkata...

el lak lupa lah anak2 el lahir bln islam ni..tp mil el igt pulak..tajam betul igtan dia..mn xnya..dialah yg jaga el ms pantang..tgk el kt hospital bagai siap2 semua dia lah..lau nk dkt2 birthday anak2 el..sure dia akan tya..hehe

hb zakwan

~aSHa~ berkata...

snng nak ingat bulan syawal ramadhan kan

Iela Fazielah berkata...

untung zakwan..akak xpernah tgk kalender islam pun...balik ni nak cek la...

LYAfrina berkata...

selamat hari lahir buat zakwan..moga terus mbesar bagaikan JUARA!!!

tak kisah besar kecik.. budak klo dpt kek mmg suke... xxpe, nanti kek beso mesti pgil kwn2 zakwan kan..

CheNamNam berkata...

selamat hari kelahiran abg zack yang hensemmm....!!

membesarlah nak dengan sihat dan menjadi anak yang pintar kebanggaan ibu dan ayah..paling penting mesti jadi abang yang baik pelindung untuk adik yer sayang..:)

Sue-Rya Qistina berkata...

wahh..senang nk ingat tu..

Masya berkata...

happy belated bestday .. takpalah cekeding janji sihat...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

senangnyer nk igt besday zakwan..HBB utk zakwan..jd anak soleh yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...