16 Ogos 2013

Perlukan FM Board Baru!

FM magnetic board yang MamaZN beli dulu dah selamat digantung
:)
MamaZN gantung kat dining hall
Sambil-sambil makan
Sambil-sambil tgk FM :)
Puas rasa hati hehe

Tapi tu la
Walau dah cantik FM-FM tu bersusun
Masih lagi tak muat! Huhu
Nampak gaya kena beli board baru
Tak sabar nak p amik lepas dah siap :)
Dah order dah hehe

Buat sementara ni
FM-FM yg tak bertempat tu
Masih bertempek kat pintu peti ais
Geram kat Nayli
Sejak 2 menjak ni suka sgt main FM MamaZN
Pandai plak dia cabut dari pintu peti ais
Naseb baik yg bertempek kt situ suma yg jenis rubber
Takde la riso sgt kalau FM tu pecah :)

11 comments:

Ezna berkata...

banyaknya FM.....

el berkata...

byk tul koleksi fm hang nad
agak2 bape puluh hang ado ni
cantek bila letak kat board tu

eB berkata...

wahhhh jeles. nk dtg umh nih boleh?

~aSHa~ berkata...

wah mcm izan comot jugak...mmg minat sungguh yer

~aSHa~ berkata...

wah mcm izan comot jugak...mmg minat sungguh yer

Fiza Rahman berkata...

Bestnya. Kena tunggu koleksi FM byk mcm ni beru bley beli magnetic board.

kayyana berkata...

meh sedekah kat yana sikit meh.. hehehehe.. meriah btul FM die

ALoNa CintamaniszLite berkata...

dh leh tergolong dlm obses dh ni, hehe...

Sweetmama berkata...

perghhh mmg byk betul koleksi FM nad, sampai x cukup Magnetic board, itupun masih penuh lg Fm di peti ais.

lia berkata...

mmg boleh wat koleksi FM la Nad ni... lagi 20 tahun, mesti rege naik, pastu masuk tv/paper pasal Nad penggemar FM he3

mummy_ayu berkata...

bestnya..banyak FM Nad..Ayu semua letak kat peti ais jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...