21 Ogos 2013

Mimpi Tu Mainan Tidur, Kan? T_T

Citer semalam
Pagi-pagi dah ngadu kat PapaZN
Kata malam tu mimpi sedih
PapaZN tanya, mimpi apa?
MamaZN pun citer la...

Kami 1 famili balik kg PapaZN
Sampai kat umah, ada tetamu
PapaZN jek yg kena ke depan, jumpa tetamu
Sambil layan bersembang, sambil makan bersama
Punya la lama...
Rupa-rupanya tu bakal isteri baru
Pilihan keluarga
Huwaaaa!

Sedih tak terkata bila dapat tau
Dah la tak kasi kami 3 beranak join sekaki dengan tetamu
Kena makan bertiga kat ceruk dapur nun
Masih terbayang 'scene'
MamaZN suap ZakwanNayli makan sambil dok bersila kt dapo
Huhuhu... (-___-)'

Dah, pastu trus terjaga dari tido
Naseb mimpi jek
Mimpi mainan tido kan?
PapaZN bergenang airmata bila MamaZN cerita
Dia kata dia tak sanggup nak buat camtu
Sebab katanya,
MamaZN dah banyak susah payah dgn dia
Huhu!

Adoi, mmg mengganggu gugat
Ketenteraman jiwa la bila mimpi2 camni

Kawan-kawan penah tak alami mimpi
Yang camni?
Sampai x tenteram jiwa raga
Haha!

Gambar selingan
#sebenarnyasayaisteridia :)

25 comments:

syawalsimpsons berkata...

so sweet papaZN bergenang air mata..sue tak penah mimpi gitoo...tapi sue penah mimpi akob pergi dulu dari sue...bangun2 je terus nangis kat akob...akob yang blur tu pon heran..mmm...

nanakimie berkata...

haish,mimpi je tu sis:)

lieyalatif berkata...

sebelum tu nak gelak dulu nad...kakakakaak..sebab mimpi nad dasat tuuuu...kalo lieya terjage mau berpeluh mcm mimpi jumpe hantu heheheehehehe

in sha Allah hanya mainan tdo tu...kalo betul2, meh lieya tolong nak kerat 14 yeak ekekekeekek

sweet romantik pic uolss!!

lia berkata...

mainan tdo.... InsyaAllah xde paper....

Adlin Mohamad berkata...

wow mimpi cam gitu pulak hahahha..
banyak tgk drama melayu ni kekekke
selalu org kata mimpi mainan tido, apa yg kita mimpi sellau nya terbalik
ntah x tau la leh caya ke tak

Fiza Rahman berkata...

Mimpi itu mainan tido. Tapi scary lah.

Fieda Zan berkata...

sedihnya.. saya pn pernah mimpi camtu.. tak sanggup rasanya kalau betul2 terjadi..

MrS. F!zA berkata...

hehehe lawaklah nad..kita pon pernah mmpi gitu..siap menangis sgguh2 lg..jaga2 je teresak2..hahaha

AyuArjuna BiGoshh berkata...

sedey gak bila bc kisah mimpini hehehe...insya allah...takde pape mainan tido jer tu

Sidratul Muntaha berkata...

kami selalu je mimpi gitu
tapi xdelah smpai kena mkn kat ceruk dapur
ahahahha...
mimpi kena madu tu bese jelah..
mainan tido

mummy_ayu berkata...

ala sedihnya..mimpi mainan tido jer...

eima berkata...

hahaha ku pun penah la... hahaha

tp org ckp tu tandanye rezeki baru akan kita dpt ....
sama kes cam kita mimpi air la....

Eliss Mie berkata...

pernah gak mimpi nak dapat madu ni.hahahaha. tapi tiz zaqyah..hahahahahaha

Norhazlina Mohd. Zaki berkata...

Bergenang air mata papa zn?..tu part paling best...hiba jer rasa..
Pernah juga mimpi spesies mcm nie...
Tapi saya ni jenis "buat derk"...
In Shaa Allah tak ada apa2...mimpi kan mainan tidur...

Semoga kekal bahagia ke syurga...Aamiin...

Sha@Mama Tina berkata...

caner boleh mimpi gitu? huhu takde apalah.. mimpi tu utk mengeratkan lagi kasih sayang.. kan kan kan..

lom pernah mimpi gitu plak.. but so sweet papa ZN boleh genang air mata..

ch@ berkata...

haish! mimpi je tu kaknad. jap ek, nak gelak jap, dah mcm drama pun ada. honest kita suka kaknad ngn papaZN, sgt sporting dan matching, gila2. in shaa Allah papaZN mmg jodoh kaknad.

kita pernah mimpi mcm tu kak, cerita kat abi dia diam je, dia g kerja smua, dpt wassapp "susah nak cari isteri yg mcm ummi ni, rasa kalau jumpa pun dah milik org lain" betapa berapinya ayat tu kan... cair dah, senyum sampai telinga. tapi tulis dlm diari je. malu.

ch@ berkata...

suka gambar kaknad tu. like byk kali.

eT berkata...

biasanya mimpi pelik2 ni pembawakan budak...huhu...errkkkk

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

sedih nak gelak semua ada...
moga rumahtangga nad kekal bahagia selamanya

mama lieyna berkata...

Mainan tidur je, jgn fikir serius sgt..hehe.. tp kalau kena tang k.eina sndiri, sure jiwa tak tenteram gak..hehe..

In sha Allah, bahagia selamanya milik kita..amin..

ALoNa CintamaniszLite berkata...

susah senang bersama...

Iela Fazielah berkata...

ada gak.... paling latest kak ila mimpi suami kak ila meninggal... bgn tido kak ila serius rasa berdebar n akak certia kat hubby akak..siap google lg kat internet makna mimpi tu... dan jwpn sgt mendukacitakan...tp akak malas nak pikir... sedih pun ada... smpai skrg masih terkenang2 n teringat2

Annaz Mohd berkata...

Terharunya pengakuan ikhlas papaZN..
Semoga kasih sayang u all berdua kekal hingga ke akhir hayat...

zarena heeney berkata...

hehehehhehehe sabar jea la

IntaNBerliaN berkata...

adoi laaa... xbest punya mimpi.. tapi kan, saya basca mimpi nad ni, rs mcm cite drama kt tv plak. hihii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...