23 Ogos 2013

Layan Kerenah ZakwanNayli

Assalamualaikum
Selamat pagi :)

Alhamdulillah dah Jumaat
Hehe
Pagi-pagi dah hujan
Hujan rahmattt...
Lebat btul hujan kat tmpt kami pagi tadi
PapaZN pun kena p keje naik kete rini

Esok mesti ramai yg dapat jemputan open house / makan2, kan?
Bestnya dapat p jalan-jalan
Kami skrg ni ari Sabtu dok umah je la
Sbb PapaZN dah mula keje ari Sabtu
Untung sgt la kalau PapaZN dapat balik awal
Huhu!

Harap2 dapat la p jemputan makan-makan malam ni
Dan jugak ari Sabtu
Dan jugak ari Ahad
(T____T)

Kadang tu kesian kat PapaZN sbb tak rehat
Tp kesian gak kat budak2 ni
Kalu dok terperap jek kat umah
Tak p memana
Takpela, mana yg sempat pegi tu pegi je la...
Kan? Hehe...

Meh la layan kerenah budak2 ni
Layankan aje la apa depa nak
Nak tgk Disney Channel 615 la
Nak makan eskrem la
Nak semakkan umah la

Nak marah sangat pun tak bleh
Sbb pandai btul depa amik ati mak ni
Wat muka cheeky la
Wat gaya comey la

Layannnnn kan aje la... (-_____-)

19 comments:

Lily@MamaZaraZareef berkata...

wahhh..terujanya tgk koleksi cars zakwan tuh..banyak sungguh..^_^

ALoNa CintamaniszLite berkata...

Nad pun leh bwk dorg jln dekat2 rumah, p pasar ke...pi pasaraya dkt2 situ ke...dgn izin somi ler maksud akak..hehe.
Nad ada lesen kete x?

CheNamNam berkata...

depa berdua takde gaduh2 ker nad...baek jer depa,baguslahhh camtue..kalo ank hakak tetiap ari satu tmn dgr hakak menjerit..kejap dgr siadeq nanges kejap2 si abg plak...

kalau tak keluar mane2 tue cuba nad buat aktiviti sama2 ngan anak2...mcm buat origami kapal ker pastu letak lam besen ade air atau melukis dan mewarna mesti depa lagi terujaaa...:)

el berkata...

teruja lah tgk koleksi kete zakwan..byk giler mn hang beli tempat mainan yg cam carpet tu..teringin nak beli kt abg danish..dulu abg danish ada gak lah 2 3 ketul kete..pas2 hilang mn..bila tgk zakwan punya koleksi ni..rs nak buat lah cam tu hehe

tp nayli sexy sgt..auuuuummmm omey angat dia

Mama Lynd berkata...

Pinjam Nayli Bleh?

Fiza Rahman berkata...

Comel. Byk nya keta zakwan.

syawalsimpsons berkata...

suke la tgk koleksi zakwan...siap susun2 gitoo....

idayu096 berkata...

byknya koleksi kete zakwan...

Rizziela berkata...

ada gayalah pegang pensel..bijak

mama lieyna berkata...

Adooooi suka betul tgk aksi si nayli nih..periang :-)

Bestnye tgk koleksi abg zack... nmpk dek akeem habis la...heee...

Sue-Rya Qistina berkata...

hihi..so cute la dorg dua ni..
nk pinjam bole? bg kawan kt kakak n bambam..hahaha

zarena heeney berkata...

banyaknya cars si abang tu

Chekgu Azrine berkata...

bestnya blh bermalas-malasan kt rumah..akk sek ganti nih

Nafisa81 berkata...

montel betul si nayli ni..geram!!

eima berkata...

Hebat cars zakwan tu...ptt la sue dok sebut2...sori smlm xdpt nk borak ...ank2 suka sgt buat aksi cam smlm...tah pepe...

Masya berkata...

kalau amir nampak kereta zakwan mesti dia teruja tau ..

Cho Zila berkata...

gituler rupanyer kalau di rumah.. tuler kadang bukan budaktu yang bosan mak budak yang bosan...
kalau dah mula bergaduh lagiler... tensen akak.. ha.. ha....

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

banyaknya kereta abg zack...teruja acik jue tengok...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

banyaknyerrr keta zakwan...nayli maintain comey...geram jer dgn dia dh lama xtgk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...