29 Ogos 2013

FM Board Baru (Kedua & Ketiga) ^_____^

Hari Ahad lepas
Selamat suda pi amik FM board baru
Hehehe
Mak sukaaaa! :)

Sampai umah dah malam
Tak dan nak menyusun
Esok paginya baru operasi menyusun bermula ^_^

Rasa puas bila semua dah bertempek kat board baru
Ingatkan pintu peti ais dah clear
Tanpa sebarang tampalan FM
Rupanya board xmuat lagi huhu!
Ada 2 FM tertinggal kikikiki
Dok la kt peti ais tu dulu :P

Nak beli board lagi
Alamatnya tunggu pintu peti ais
Penuh dengan FM semula la hahaha!
Oooo lama lagi tu
Lamaaaa sangat lagi hehee ;)

13 comments:

mummy_ayu berkata...

wah..banyaknya..nampak kemas & teratur...caya la..

permatabiru berkata...

wahh rajin ehh kumpul...xdatang lg mood nak mengumpul keychain banyak la bersepah2..hihi

permatabiru berkata...

wahh rajin ehh kumpul...xdatang lg mood nak mengumpul keychain banyak la bersepah2..hihi

el berkata...

cantekkkkkkkkkkkk sgt2
ni lau cukup 3..leh letak as picture wall..mesti org dtg tgk terpukau hehe

Sweetmama berkata...

wah beshnye dh ada 3 la FM Board nad, k.eija nak beli 1 pun x terbeli2 lg ni.., mmg byk betul koleksi FM nad..

syawalsimpsons berkata...

terbaik la nad...nad gantung la mesti cantik kan

mama tisya berkata...

wah makin byk la koleksi fm

♥cikmOt♥ berkata...

nad, board bawah tu dah digantung ke

ch@ berkata...

Nnt dh gantung nk tgk ek. I like...walaupun kita x tegar sgt ngn fm ni.

Ya ALya berkata...

cantik...cantik...cantik....
jelous tau...cam ya dah tak lepatk dalam board dah,sb si marissa asik mintak suh amik je kt board....ayatnyer nak satu...nak satu....klu tak dapat mengamuk baling2 barang tu....

Yours truly berkata...

Salam perkenalan..kat mana ya nak beli board ni? saya pun FM dah penuh pintu peti ais..LOL. TQ

Che Rosliza Che Mat berkata...

bamyaknya koleksi...jeles...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

banyak sungguh fm nad :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...