28 Ogos 2013

Bakal Berlepas Ke UZBEKISTAN

In shaa Allah
Malam ni AtokNenekZN akan berlepas ke Uzbekistan
Untuk p bercuti selama 2 minggu

Moga AtokNenekZN diberi kesihatan yang baik
Sepanjang percutian
Moga selamat pegi dan balik hendak-Nya

Bestnya kan kalau dapat tgk negara dan tempat org? ;)

*AtokNenekZN, jangan lupa belikan FM ek! Haha! :)*

PS: Gambar bawah ni masa p cuti2 Istanbul aritu ^__^

18 comments:

mrs Fiza berkata...

wah bestnya jalan2 mkn angin kt negara org..hehe FM jgn dilupa tu..

Sidratul Muntaha berkata...

have a safe journey atok n nenek.

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

Assalamualaikum mamaZN

maaf lama xsinggah sini

wah bestnyer jenjalan negara org...wah fm dia ttp xlupa pesan yer hihi

Masya berkata...

seronoknya dapat keluar negara

lieyalatif berkata...

wow leh tahan jugak atuk nenek ZN berjalan yeak...best2...ye laa dah umur mcm ni mmg tak pikir ape dah kan nad...ade duit pi laa berjalan negara org cari pengalaman tgk negara org...esok2 kite pun nak rileks2 gini bile dah tua kan...

mesti mcm2 ole2 dpt nanti nie...

zety berkata...

dah terbyg2 fm nad nnt,heheheh

@e_da berkata...

bestnya romantik berdua

syawalsimpsons berkata...

bestnya....jalan2 je sambil honeymoon ni...atok nak jugak FM..kakakkakakak

Eliss Mie berkata...

wah syoknya berjalan yer.. nak fm gak auntie :p hehehe

idayu096 berkata...

nk kirim FM jugak...hehehe..

Adlin Mohamad berkata...

tu dia masa anak2 kcik x dapat pi jalan2 sakan kan skang masa bercinta balik pi overseas hehehhe

semoga perjalanan diaorg lancar

ALoNa CintamaniszLite berkata...

wah..gi uzbez pulak ye..
seronok lah..
moga kita dipanjangkan usia jgk utk menikmati saat mcm ni...jalan berdua masa anak2 dh lepas2 belajar dh. Duit kwsp pun ada kan..hahaha. Opps!!!

el berkata...

wahhh bestnye diorg g holiday
sweet sgt aihhh
aunty uncle jgn lupa beli FM tuk el ea hahaha

eima berkata...

syok nye nenek ataok ZN tu ... klu la kite pun sama cam depa lagi syok kan ...

cikserai berkata...

wah bestnya dapat jejak negara orang. harap-harap dapat jugak peluang tu..

jauh perjalanan, luas pemandangan, matang fikiran :)

Sweetmama berkata...

Selamat bercuti AtokNenekZN..:)
berjalan saje mcm Atok n Nenek Zaquan n Ziqry jgk..

Fiza Rahman berkata...

Bestnya. Nak FM jugak ☺☺

ch@ berkata...

Sempat tu kirim fm. Dorg pun dh tau kalau kakNad x beritau or pesan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...