10 Julai 2013

Wordless Wednesday : SIAP BERPASU Hanya Di TESCO :)

Yumyumyum!
Merimbun! Segar-bugar!
Krupkrapkrupkrap masa makan :)




RM2 harganya, siap berpasu
Kalau nak, bleh cari kat TESCO ;)
Tak sempat nak bercucuk tanam, dah selamat masuk perut, hehehe


Pernah jumpa tak, yang siap dijual berpasu macam ni? 
Boleh terus dimakan plak tu :)

16 comments:

ieyda berkata...

comelnya...xpenah junpa lagi yg berpasu nie...kalu jumpa rasa syg lak nak mkan..hihii
selamat berpuasa to nad n family..

ALoNa CintamaniszLite berkata...

tanam cara hidroponik kot ni...hehe..

fazilzura berkata...

emmm myb makan ngn pasu skli lg sdap kut..

* tu rs nye nk tunjuk betapa FRESH nye sayuq itu

lizz berkata...

fresh ni...tak penah pulak beli salad yan macam ni rangup tu yang sedap,,,

eima berkata...

mesti pekebun tu lupa nk tanggal pasu tu kan ... hehehe

Chekgu Azrine berkata...

pestime akak nengok sis..tapi terliur jugak tgok sayur ni..hahaha

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam nad..kat sini takde TESCO..hikhik.
TP k.atie xpernah jumpa lg yg berpasu bagai cam nih!

Fiza Rahman berkata...

Cutenya. Murah plak tu.

zarena heeney berkata...

wah lagi segar kan

ch@ berkata...

bubuh daging, bubuh ayam dalam dia lipat2 makan. yummy. nak beli jugaklah. padanla kakNad awet muda, mkn ulam.

el berkata...

eh x nah lagi tgk salad ni berpasu jual kt tesco lau ada nak gak beli...

syawalsimpsons berkata...

ni 1st time jumpe ni

~aSHa~ berkata...

mmg nampak segarnya tu

Zura@Iwan berkata...

mcm tk penah jumpa kt tesco pon..
kt tesco mn tu nad?

lia berkata...

x pernah lak jumpa.... unik sangat ni ;p

aswadz berkata...

kalo singgah tesco, aku nak pi cari la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...