03 Julai 2013

Wordless Wednesday : SERAMNYA NAMA DIA!


Nape agaknya nama dia gitu?


PapaZN kata maybe bulu putih yang tak berapa nak putih kat badannya tu 
Macam kain kafan yang dicarik-carik
Huhu!
Nape kafan? 


Tu burungnya, yang dok bertenggek kat atas tu


Banyak binatang nama pelik-pelik kat Zoo Taiping ni
Kawan-kawan ada tau nama binatang yang pelik-pelik gak tak?

9 comments:

ALoNa CintamaniszLite berkata...

mgkn sebab kafan aje yg konfem kaler putih. skang ni telekung pun dh mcm2 kaler, huhu..

ismaliana sulaiman berkata...

kat zoo melaka pun ada tau nad.. tp akk dah lupa.. kene tgk blk n3 masa p zoo dulu huhuuu

mama lieyna berkata...

Betul..sllu nama pelik2x binatang kt zoo or tmn haiwan ni..tp smua nma yg pelik tu k.eina tak hafal ..hehe..

*ada la jugak logiknya kata papazn tu..hee

ch@ berkata...

Tiba2 rasa seriau. Takde keterangan ke kak? Biasanya adakan?

Sweetmama berkata...

aduihai mmg seram la nama dia, dgr nama burung hantu pun dah seram inikan plk burung hantu carik kafan.

el berkata...

pasaipa lah dema taruh nama cm tu
satg naya je betul2 burung tu g carik2 kafan adoyaiii

Adlin Mohamad berkata...

panjang nama dia ...

Masya berkata...

errrkkk.. menakutkan jer nama.. mau x sambung jalan dah.. patah blk

zarena heeney berkata...

kafan yg tak menahan tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...