17 Julai 2013

Wordless Wednesday : Macam Nak Jual Semua, Huhu!

Peti ais dah suci bersih
Satu FM pun nan ado
Sume dah siap masuk dalam bekas 'tipuware' ni
Huhu!

Malasnya nak berkemas!

Mode : Bercampur baur :/

18 comments:

syawalsimpsons berkata...

alahai nape nad..nak berpindah ke..ke mana...nnt kasi tau la ye..

Eliss Mie berkata...

yang mana tak nak tu meh bagi sini :p hehehe

ALoNa CintamaniszLite berkata...

hehehe....MACAM jer, kan Nad....tapi TAK kan...ngee

Myra Jay berkata...

Nak berpindah ke? Sayang la kalau nak jual..

nurulfarehah berkata...

meh bagi sini kalau xnak. hihi~

Chekgu Azrine berkata...

Knp ni sis..hope semuanya ok..

ismaliana sulaiman berkata...

eh.. FM ni aritu kan ada tempat baru kan nad..

mama lieyna berkata...

Nad mau pindah ke?kt ner..huu..
Mmg malas bab ngemas ni, tp kena la jugak kam..
Pelan2 kayuh.. :-)

ADEEYA berkata...

Derma la kat sini sikit FM tu hihihi ;)

Mila Ahmad berkata...

Janganlah jual sayang tu.

zety berkata...

mana mau pigi niiii

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

kenapa nad....
ada masalah ke...
hope semuanya ok

Masya berkata...

sygnya nak jual .. confuse jap bukan dah ada board ker hari tu??

zarena heeney berkata...

naper tu nad

el berkata...

wat GA lah nad.. :)
tp bkn ritu suka ngan FM ke..kenapa tiba2 xnak pulak

Zura@Iwan berkata...

tk per nad..
simpan la..
nnti dh settle
taruk blk kt fridge k..

Sweetmama berkata...

jgn jual nad, kena tunggu mood rajin sampai kot nad, baru ada mood nak menyusun semula FM-FM Nad yg byk tu..

Fiza Rahman berkata...

Sedih jer bunyinya. Sayang tu kalau nak jual.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...