10 Julai 2013

Wordless Wednesday : KAMCENG! ^_^

Lega hati mak bila tgk 'panorama' sedap mata memandang macam ni :)
Kadang tu, siap peluk-peluk
Lagi si Nayli tu
Nampak Abang Zack tgh tido, dia pi kejutkan plak
Sebab takde geng nak main sama-sama ;)




Biasanya dorang takde gadoh-gadoh pun
Tapi tu la, Nayli ni suka nyakat Abang Zack
Bengang la orang tu, hehehe
Pastu Abang Zack plak, bila dah asek kena sakat
Dia pun 'balas' la...
Senyap-senyap kang, dia pi tarik baju Nayli
Senyap-senyap kang, dia pi jauhkan diri dari Nayli - tak kasi tgk henpon sama2

Hmmmm
Anak-anak, anak-anak
Macam2!

 

12 comments:

eima berkata...

yg girl plak lagi ganas dr boy .. sabo je la kan .. fahim pun tak penah buat adek die ... seklai pun tak penah wlupun alisha slalu lepuk abg die ...

Adlin Mohamad berkata...

sweet kan
tp kalau time bergaduh alahaiii sour hehehe

Myra Jay berkata...

Pelbagai ragam yang pastinya mencuit hati kan :D

Gieyana berkata...

Mmg nmpk kamceng sgt..:)

Azura Aziz berkata...

mmg kamceng sgt ni...

lieyalatif berkata...

alahai comel!!! kemain hah juntai2 kaki anak dare tu ekekeekekek....biase la tu nad ade mase kamceng ade masa perang besar...tapi so far lieya tgk zakwan pandai layan adiknyer....sure zakwan leh harap tgk2kan adik time nad masak ke ape kan....

ALoNa CintamaniszLite berkata...

itu perkara biasa....
disebabkan tu lah ia bertambah erat kasih syg antara mereka...

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam nad..biasa la,tambah2 lak sepasang ni cam k.atie.Kdg2 mmg camni la..kdg gaduh tak ingat donia.hikhik

syawalsimpsons berkata...

seronokkan tgk ragam anak2 kan...kiter yg penat pon jadi hilang penat...tp bila dorang tak sihat..rasa sedey sgt je

ch@ berkata...

esok ada adik, dorg geng dua. mcm auni dgn adli. but, dont worry dua2 sayang adik.

Zura@Iwan berkata...

tp seronok kn..
tgk gelagat dorang..
sekurang2nya ada gak kawan ..sakat myakat..hehe

lia berkata...

'macam-macam' tu la yg kita akan kenang biler depa da besaq nnt kan ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...