03 Julai 2013

Wordless Wednesday : Dulu Zakwan, Sekarang Nayli :)


Ni tahun 2010, masa Zakwan umo 2 tahun ;)
Omey-omey jek dia ;)


This time kasi Nayli plak masuk situ
Tahun 2013, umo 2 tahun jugak ;)


Abang Zack dok tepi, sbb dah tak muat dah nak masuk situ lagi, haha!


12 comments:

syawalsimpsons berkata...

warna baju sama...tapi berlainan jantina..kikiki..port yg sama tu

ALoNa CintamaniszLite berkata...

muka nayli muka terkesima jer..naper aku kena masuk dlm ni?? huhu..

Falsya berkata...

pasrah je expression muke nayli..ahahahha...comelll..

Fiza Rahman berkata...

Baju pon sama yer. Kebetulan ker apa ni ☺☺

JaSSNaNi berkata...

hahahah.. omey omey... geram auntie nani tengok... aummmmm!!!!

sama je age time tu diorang kan.. 2 yrs and 2 yrs.. :)

lizz berkata...

Kemain Comel naili duk dlm tu...kat maner tempat nini..?

Hanih Borhan berkata...

Cantik pulak batu2 tu, susun sendiri ke?...

mama lieyna berkata...

Menarik :-)

ch@ berkata...

Ahahaaa cute. Baju pun sedondon. Utk apa nii kak? Saje2 ke apa?

Sweetmama berkata...

ala tomey nye, nasib baik zakwan x nangis nak masuk jgk dlm tu..

el berkata...

boleh lak mcm tu hahahahah

Masya berkata...

hihihihihi..... x nangis pulak nayli kene buat mcm tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...