09 Julai 2013

Taiping Yang Damai | Splash @ Kamalodge's Pool, Yeay! :)

Nak habeskan cerita Cuti-Cuti Malaysia : Taiping
Uwaaa, Taiping jek pun!
Banyak lagi ni tak up, hahah!
In shaa Allah, arini settle! =p

Pool kat Kamalodge ni 'comey' jek
Rasa memang sesuai utk kanak-kanak pun
Untuk orang dewasa, kalau teringin nak berendam jugak pun boleh :)
Mandi la sesama dengan anak-anak, hehe
Tu PapaZN la tu =p
 
Sampai-sampai jek, ZakwanNayli dah macam cacing kepanasan
Tak senang duduk dah diorang
Kata-kata mak nya - tido dulu, rehat-rehat pastu baru bleh mandi
Tak jalannnnnnn =p
Diorang asek jenguk ikut tingkap jek, hehe
Kesian plak nengoknya :)

Sebab kesian punya pasal, lepas Asar ajak la diorang mandi
Amboi, kemain suka lagi diorang! :)







Ini kali kedua diorang pakai baju mandi murah tu, huhu
Kali pertama masa pi Bayou Lagoon Park Resort, Melaka
Tu pun kejap sbb Zakwan demam
Kali ni memang diorang balas dendam btul la! ;)

Dari jam 3petang sampai la ke jam 4.30ptg dok berendam dalam tu
Siap-siap kat bilik, pastu Zakwan ajak pi Zoo Taiping plak
Masing-masing dah ngantuk, tp sebab nak tgk binatang punya pasal
Masing-masing sanggup tahan mata, huhu

Lepas pi Zoo, nak jalan-jalan cari makan pun tak sempat
Sebabnya diorang dah selamat lena dalam kereta
Penangan mandi kolam punya pasal la ni! :)



10 comments:

amiey lee berkata...

Bila la kita nak smpai taiping ni huhu

Tanpa Nama berkata...

lepas zohor kot bg diorg mandi tu kan .. hehehe

pi jln2 klai aku tak bg pun budak berdua mandi pool risau sbb HFMD masih dok merebak takut cuti ai dah tak byk huhu

syok la nayli tu muka kemain main air

Myra Jay berkata...

Bestnyer tengok..
Happy sokmo la jawabnya :)

MrS. F!zA berkata...

blh tahan paras air tu eh.. tp budak2 ni dh biasa nmpk cool ja

Chekgu Azrine berkata...

Syioknya zakwan berendam...sakan!!

lieyalatif berkata...

senang jek nak tackel hati budak2 ni kan nad...bawak jek pi tempat yg ade pool..lagi2 pool mcm ni...mmg best laaa...ade slide ade tempat main gitu.....mau budak2 berjam main tak nak balik hehehehe....

lagi satu tak ramai org pun kan time nad pergi nie...so boleh laa main dgn aman....dasat gak zakwan boleh lagi ajak pi zoo...kalo anak2 lieya ni masing2 dah bergelimpangan tdo penat main air heheheheh

selamat menyambut ramadhan al mubarak buat nad sekeluarga....

lia berkata...

sungguh2 tgk Zakwan main air.... mesti hati mak & pak eh seroonok tgk anak2 hepi kan...

mama tisya berkata...

sronok la zakwan & nayli dpt main pool..tisya aritu pn tnye bila nk bw die pegi swimming pool lg

Lily@MamaZaraZareef berkata...

nayli berjalan dlm pool tu ker..ceteklah kolam tu eh..sesuai utk kids..hehehhe..nmpak seronk sgt diorang..sama mcm zara zareef gak pntang nmpak air..=p

Faridaharianti Saim berkata...

Salam. Nk tanya, ama maksud u dgn 'anon' tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...