25 Julai 2013

Shopping Raya : Tema Color Blocking :)

Tema untuk Nayli jek
Bukan utk whole family, hehe ;)
Tak dapat bayangkan kalau PapaZN yang ber'color blocking', haha!

Aritu pi Jusco AEON Bukit Tinggi
Cadangnya nak cari jeans utk Nayli
Tapi takde yang berkenan
Hmmm

Pusing punya pusing
Ternampak la seluar slack ni
Kaler cam pinky merah ngan biru muda
Aihhh, berkenan plak
Terus beli 2 helai
Lega...


 2 slacks ngan 2 leggings


Part Nayli settle dah
Zakwan punya jeans plak tak jumpa
Ada tu memang ada
Tapi tak menepati citarasa
Pastu dah jumpa yang berkenan
Tak beli plak sbb rege mahal, huhu!
Balik umah asek dok terkenang jek...
T____T

Pastu masa kemas-kemas baju raya dorang ni
Saje la tayang kat Nayli
Seluar color blocking dia yang MamaZN belikan tu
Aiseyyyyy, geleng kepala laju-laju daaa!
Takmo plak dia!
Haha!
Kecik-kecik pandai demand plak dahhh!
Tak kira, raya nanti pakai jugak!
Mama dah beli ni, Nayli...
Jangan wat hal! Hahaha!
(naseb baek ada spare 2 helai jeans ;p)


16 comments:

Eliss Mie berkata...

kecik2 dah pandai demand yer. nuha skang ni baju mesti nak kena ikut citarasa dia ajer.

syawalsimpsons berkata...

wahh tema nayli tak menahan tu...pandai demand sekarang ye...takpe..mama sarung saya pakai jugak..kikikiki

eima berkata...

pandainye nayli die ....
kemain geleng ek .. mesti die ingat mama nk fesyen style bangla hape kan ... hahaha tp comey la baby color block ....sweet je ... alah nayli dah byk dah legging color block kan ... cam tak besa plak .. hihihi

MRS. K berkata...

mama pon boleh color block sama ngan nayli.. nampak kat padini pon gojes kaler die rm49 kot hehehe

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

ha ha ha, comey je dia geleng2 kepala tu...pandai kata tak nak ye...mesti cute kalo nayli pakai suar warna warni tu...nanti nak tengok k...

JaSSNaNi berkata...

dah cerdik dia.. pandai memilih.. x moh.. kan nayli kan.. nayli suka wane pink kan.. kan kan.. :) hehe..

>> akak edit guna Cymera software.. kat phone..

Sidratul Muntaha berkata...

buntang bijik mata aku deh.
mgm color blocking sungguh!

Ratu Hatiku berkata...

hihihi...bdk2 zaman skrg kan..dah pandai demand. Dulu kita kc2 xde pun mcm tu :D

mama lieyna berkata...

Hehe.. akeem ppun dah pandai.. taknak gak, sambil beriiya menggeleng..ekekeke.. same aje peel diorg, mlm td akak paksa gak try pakai baju melayu yg dh siap, smpai ke pagi pakainye.. :-)

el berkata...

kemain kamoo yea nayli
kaler blocking uols hahaha
sakan raya kali ni ea

mama tisya berkata...

kalo papaZN pki color block mmg sporting giler la..hehe

Rizziela berkata...

memang trend sekarang kan..cantik

Ya ALya berkata...

yang sara mmg tak nak pakai colour pelik2 ni...hari tu dah jumpa jeans colour blocking ni,nak beli kan utuk dia....merajuk terus...;ast2 belikan jeans biru je....

kayyana berkata...

amboi... berblock block la si bam bam ni nanti di hari raya ye.. hehehe

Sweetmama berkata...

cantik je kaler blocking..:)

Masya berkata...

cantiklah.. lah awa nayli x berkenan... amir pun x beli jeans lg.. ingatkan nak cr 1 lg.. tp skrg dah ada 2 mmg sentiasa pakai .. thn lps beli masa year end sale..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...