19 Julai 2013

Happy 59!

Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezki
Semoga diberi kesihatan yang baik
Semoga bahagia dan gembira di samping kami semua, hehe

Hari ni hari special :)
Sebab hari ni hari lahir AtokZN 
Selamat hari lahir, Atok! 
Hari ni Atok genap 59 tahun
Alhamdulillah


The Best Atok In Their World! :)


p/s:
Setiap kali tengok gambo ni, mesti tergelak sengsorang tgk gaya Nayli
Haha!

18 comments:

ieyda berkata...

cute sgt nayli wat camtu...

MRS. K berkata...

hepy besday atok

MrS. F!zA berkata...

sebaya ayah kita umor atok Zakwan ni..hiks..

Azura Aziz berkata...

heheh.. comeynya nayli buat camtu..

hepy besday atok zakwan ;)

syawalsimpsons berkata...

atokZN ni muda setahun dari mak sue yee...happy bufday atokZN

tenku butang berkata...

cumey nayli buat gaya camtu.. nayli yg baju merah tu yea?

Jue Nazrin berkata...

comey je naliy wat gaya cmtu..hehe,
happy besday atok ZN

MamaFarah berkata...

hahaha..memang gelak la tengok gaua nayli ni..yg penting nayli tomei x mcm kak ton..hahahha

Falsya berkata...

happy birthday atok!!!..smeoga pjg umur murah rezeki....amin2..

lia berkata...

semoga ayah Nad sentiasa sihat, amin...

lieyalatif berkata...

hahaahaha...xleh blah betul pose si nayli tu nad...tak pernah tak buat lieya gelak tau....

hepi besdei atok zn....moga sentiase sihat dan dimurahkan rezeki selalu....

Ya ALya berkata...

Selamat hari lahir atuk...

el berkata...

hb atok ZN
smoga pjg umo dimurahkan rezeki diberi kesihatan dan kesejahteraan dlm hidup
baru 59 muda lagi tu hehe

ch@ berkata...

nayli mmg menghiburkan. kita rasa, dia ikut jejak langkah Auni lah. ada je yg dia buat boleh buat org ketawa.

eima berkata...

semoga atok dimurahkan rezeki dan panjang umo .... nayli mmg comey ..hohoho

Fiza Rahman berkata...

Selamat hari lahit AtokZN. Smoga diberi kesihatan yg baik.

Masya berkata...

semangat kemain nayli nak buat peace lah tu ...

selamat hari lahir buat atokZN semoga dipanjangkan umur & sentiasa dimurahkan rezeki..

kekucingkatz berkata...

Kirim salam kat pakcik n makcik...long time no see...hehhe... moga2 sihat selalu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...