08 Julai 2013

Beriadah Sebelum Ramadhan

Assalamualaikum
Selamat pagi

Arini rasa lesu lemau lenguh lelah
Semua ada
Taktau pasaipa
Weekend baru ni mana de berjalan sakan pun
Wat keje2 berat pun nan ado
Adoiii, lenguh pinggang makcik ni
Dok terbaring jek takleh nak ngadap lappy, huhu

Nak citer pasal smlm la
Petang semalam ajak PapaZN pi jalan2
Pi Taman Tasek Cyberjaya je pun
Tu pun sbb ada lebihan roti expired, hehe
Nak tabur kasi ikan makan sbnrnya :)

Zakwan nampak playground besar tu
Mula la dia menggeletis nak pi main
Tapi makpak dia x bagi huhu
Ramai sungguh budak2
Takpe lenkali kita pi ye
Kali ni pi kita kasi ikan makan jek :)

Dh abes semua roti tu
Kami p cari port nak lepak2
Siap bawak alas plastik nak buat duduk2 lagi hehe
Pastu bawak bekalan rambutan yg dah siap kopek
Ngan jeli kelapa pemberian SIL
Nyaman jek :)
Rambutan tu kalau belum kopek mmg dipandang sepi jek
Tapi bila siap2 kopek letak dlm peti ais, sampai berebut sbb tak cukup :p

Seronok gak lepak lepak camtu
ZakwanNayli xdpt main playground
Depa main lari2 kejar2 sesama depa jek
Lenkali bleh dtg lagi
Tak semestinya takleh beriadah masa bulan pose ye dak?
Hikhikhik

Okeh la, nak baring balik
Awat lenguh 1 badan ni, taktau la
Nak menaip ni pun rasa lenguh kat lengan ha huhu!

7 comments:

Adlin Mohamad berkata...

xtvt sihat ni hehhehe

syawalsimpsons berkata...

seronok riadah ni

JaSSNaNi berkata...

kena angin sebu tu... take ur rest ye.. :)

eima berkata...

AKU TAK PENAH SAMPAI LAGI .. SMLM MMG RAMAI ORG OUTING LA CAM NK LEPAS DENDAM SBB NK POSA JE

Eliss Mie berkata...

minggu depan mesti sepi ajer kat situ yer :) ramai kat pasar ramadhan pulak. hiks. lama dah tak riadah mcm tu .

ALoNa CintamaniszLite berkata...

orang peace...dia tetap satu malaysia jgk, huhu...

akak pun masa dorang kecik2 selalu beli roti murah2 tu..yg dibuat kat kilang prima utk bagi makan ikan kat lake garden. Mmg seronok ler along, angah ngan akiss tgk ikan makan roti yg dicarik2 pastu campak kat ikan. Pstu cakap...ibu, tgk byk nya ikan makan roti yg akiss campak...alahaii..kenangan betoi!!

**roti kat umah akak jarang berkulat..sbb budak2 ni suka sgt roti sapu kaya, roti telur...mm..

Fiza Rahman berkata...

Lenguh sbb banyak berjalan kot ☺☺

Salam ramadhan buat nad & family.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...