01 Julai 2013

Berakhir Sudah...

Assalamualaikum & Selamat Pagi! :)

Bersiaran terus dari Bandar Warisan Taiping yang penuh ketenangan

Jap lg baru check out
Percutian yg sangat damai
Hotel selesa utk bermalam
Aktiviti pun relaks2 je, takde rushing2 kejar masa :)

Gi Zoo Taiping, gi melawat newborn baby kat Parit Buntar, gi JJCM, gi jumpa rakan blog yg baru 1st time ketemu, melawat sekolah tersayang
Mmg wallah! :)
Arini pun plan nak singgah Muzium Taiping sblm bertolak balik KL, hihi

Sangat seronok! Yang penting anak-anak hepi

Esok2 MamaZN share citer Cuti-Cuti @ Taiping ni ye! :)
Sangat2 MamaZN rekemen kan kalau sape2 yang nak bercuti kat sini :)

Maaf xdpt BW arini. In shaa Allah, esok MamaZN ganti ek :)

Take care kawan-kawan tersayang! :)

20 comments:

mama lieyna berkata...

Wallah..bestnye.. :-)

Share tau, boleh jugak melawat taiping :-)

Eliss Mie berkata...

pernah sampai taiping, gi zoo :p hehehe

Asyifa Mustaffa berkata...

bestnya....kg sy di bagan serai je...klau blik kg...mmg x penah mis la pgi taiping...pastu mkn plak popia basah yg sedap tu....mmg seronok!

Ibu Lala berkata...

kiter selalu balik tepeng wak. apa yg menarik kat sana tu. Cer citer sikit..

Lily@MamaZaraZareef berkata...

Alhamdulilah..tercapai misi nak merehatkan bdn n minda ye tak..:-)

Chekgu Azrine berkata...

Happy holiday!

lieyalatif berkata...

amboi die cuti2 malaysia yeak...best2..enjoy ur day nad...esok share cite ngan kami yeak...leh kami tumpang hepi dari kejauhan..ecewah!

lia berkata...

kita teringin nak p tasik taiping ni... selalu org up cter kat cni gmbr chantek2...

eima berkata...

wahhh cantek nye gambo dahan2 tu ....

mamaRIFQY berkata...

sempat lagi nad g melawat sekolah lame !hehehehe....

syawalsimpsons berkata...

alahai bestnyer ..lama sungguh tak sampai sini...kalo nak bawak akob ni...sue yg kena struggle carik tempat N hafal jalan ni..kalo tak mau masak sue ni..sebab akob tak tau jalan kan

Sweetmama berkata...

Waalaikummusalam,
wah srnoknye bercuti

mesti dok perkenalkan sekolah mama n papanye pd anak2 kan..

ALoNa CintamaniszLite berkata...

terbaekk...bwk anak tgk sekolah mama & papa nya, heheh..

Adlin Mohamad berkata...

bestnya cuti2 mandi pool hehhee

lizz berkata...

ooo gi taiping rupaner hari tu...bestkan gi saner....tak sabar nak tengok gambar cootii-cootie taiping...

Mahirah Ridzuan berkata...

Rindu taiping... pokok2 dia dah beratus tahun sampai cam tu sekali sujudnye...

Cho Zila berkata...

memang Taiping adalah terbaik... suka taiping... mintak kerajaan negeri perak promosiler lebih2 sikit...

PUANSTOBERI berkata...

pergi tak Kuala Gula?

Falsya berkata...

tepennnnnnnnnn...nak makan black mountainnnnn....hehee

Zura@Iwan berkata...

tgk dh n3 kak Alona..
nak berdating ngan kak Alona di taiping..hehe...

best dpt spend time together with family..treatment yang paling enjoy..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...