19 Julai 2013

Abang Zack Menjeling, Hati Tak Tenteram :)

Nayli la ni
Suka sangat kacau Abang Zack
Abang Zack nak solat pun dia ada hati nak kacau jugak, hehehe

Sebenarnya, bukan kacau betul-betul pun
Tapi gelagat Nayli tu 
Memang mampu menggugat kekhusyukkan Zakwan nak solat la, haha!
Apa taknya, 
Ada ke nak ikut solat sama, tapi Nayli bawak mainan abang dia?
Mau Zakwan tak tenteram dibuatnya? Haha!
Nak-nak pulak mainan yang memang Zakwan sayang


Kejadian spontan sangat, tu sbb takde extra sejadah tu, huhu


Sekejap-sekejap Zakwan jeling adik dia
Sekejap-sekejap lagi kang jeling lagi
Lawak pulak nengoknya
Nayli pun tak padan dengan kecik, hahaha!
Geram! =p


17 comments:

lieyalatif berkata...

hahahaahah...betul nad...pic ni la yg menggelitik hati lieya...kelako yg amat sgt.....comel pun comel....

nayli byk akal die ngusik abg die kan....

PUANSTOBERI berkata...

siap bawa permainan tu.. hikhik

JaSSNaNi berkata...

hehe.. cepat je abg z tu nak amik balik menan dia kan..

Adlin Mohamad berkata...

nayli ni kan suka cari pasal hahahha
abg zack pun adik pegang kejap asik dok jeling je eyh

Rizziela berkata...

adik nak buat naya abag ek

Falsya berkata...

ahahhaa..so cute...geram je ngan nayli tuh..saje je sakat abg die...hahaha

fazilzura berkata...

wakakakak soooo cuteeeeee

kalau amni, dia smp pnjt blakang abah dia.. lama leeee pak ajil sujud

Fiza Rahman berkata...

Hahaha...comel sangat. Nayli pon saja jer tau, sian abang dah tak khusyuk nak solat ☺☺

zarena heeney berkata...

hehehehhe nayli mcm umar
suka sakat kakak dia

eima berkata...

Nayli2 ni mcm2...nakal tp comey

lia berkata...

ekekekkeeeee Nayli saja taw wat abg Zack x khusyuk ;)

Eliss Mie berkata...

hahaha. comel btol dua beradik ni :) skang my nuha pandai nyakat kakak dia, dah pandai tarik2 rambut kakak dia. geram nengok kan dua beradik.

mama lieyna berkata...

Hahaha.. adooi, nayli nayli... saje je tau.. :-)

ADEEYA berkata...

hahaha :D

el berkata...

hahahaha smlah kdg2 tu abg danish el tu tgh dok solat2..adik2 dok main mainan dia..do usha ketat2 lah..lalu mama dia npk dia solat dok jeling....abg!!!!terus dia sambung solat hahah budak2 buat kita kdg2 rs geram hehe

aksi nayli tu cukup kelakar hahaha

Masya berkata...

kikiki.. suka btl nayli ni menyakat abg dia yer..

kekucingkatz berkata...

Lama tak jumpa wawan n baby nayli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...