26 Julai 2013

1st Time Jejak PARAM - Misi Mencari Kuih Lopes

Mintak maafff...
Pagi-pagi dah tunjuk gambo makanan
Ampun!

Gambar tu sekadar hiasan, huhu (alasan! =p)
Sebenarnya nak citer menda lain, hehe
Eh, tapi ada kena mengena gak la! =p




Disebabkan kuih Jeniffer Lopez ni, MamaZN telah mencemar duli
Menjejakkan kaki ke PARAM kat BSP ni, huhu!
Selama 14 hari bertahan, Ramadhan ke-15 pecah rekod =/
Teringin bebeno nak makan kuih lopes kekdahnya
Nak masak tak reti
Pastu tak ramai plak yang jual kuih ni
Beli jek la yang ada depan mata

Sayang seribu kali sayang
Rasa tak sepertimana yang dibayangkan, huhu!
Memang kena belajar buat sendrik la nampak gayanya

Eeee!
Selalu terkena tau!
Beli yang kat PARAM tapi diorang jual tak sedap!
Nape ek? Ikhlas la sket kan?
Tak bleh la pikir nak untung jek T___T


*******************


Nak citer lagi 1 citer ni
Masa pegi PARAM aritu kan
Ada sorang mamat ni dengan selambanya merokok!
Taktau malu betol!
Walaupun nampak macam dia cuba nak sorok-sorok
Tapi tengah-tengah orang ramai kottt (kat PARAM!)
Takkan buat hal plak!
 Bajet takde yang perasan la tu
Tapi ADA yang tau kan? Kan? Kan?


p/s:
lopes btul la mamat tu! grrrr!!


7 comments:

el berkata...

dapnyer lopis ni..nak2 air gula merah tu adoyaiii mmg terliur dah ni hahaha..

pekes mamat tu..nak tjk bngga sgt ke xpose..mayb muka dia malay tp lain agama kut..prasangka baik hehe

syawalsimpsons berkata...

itu mamat mmg kurang kesedaran sivik tu..mmm..sue pon suke makan lops ni...tapi nak buat mmg tak la retinya..kakakka

eima berkata...

kadang tu manusia jenis tu mmg rasa bangga sbb org lain tak berani buat cam ape die buat ... biasa la tu .. bila ego lebih tinggi dari iman ... hmmm


lopes ek ... nampak cam senang tp aku tak reti buat try la googles

Ibu Lala berkata...

peberet kiter gak nih. balik ni nk cari gak la. dah jemu mkn ns time bbuka kan.

Sweetmama berkata...

bertahan sungguh nad hari ke14 baru g PARAM, kami ni hari pertama dh menyinggah ke PARAM..hehe

zarena heeney berkata...

emmmmm jenis org tak tahu malu nie
mmg begitulah
kat opis ena nie pun ada jea org mcm tu
buat muka selember jea

Masya berkata...

mek jiran sebelah ada bg masa puasa ni .. nasib baiklah sedapp .. walaupun gula dia manis sikit .. selamat x beli kat param, kdg kat param gitulah .. tak berkanan citarasa sungguh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...