12 Jun 2013

Wordless Wednesday : Buaian Dalam Rumah Untuk Zakwan =(

PapaZN pasang masa cuti sekolah aritu
Masa semua dilanda tak sehat
Zakwan tak dapat ke mana-mana
Untuk merawat duka Zakwan, jadikla, walau dalam umah pun T___T
Buaian 2 in 1
Untuk tidokan Nayli masa mulutnya kena ulser aritu pun ye jugak


Lega & sayu tgk senyuman Zakwan tu ;(


12 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

Igt lg masa kt tecik dulu wat buaian ikat tali n papan wat kat halaman rumah...best zakwan dpr main buaian ye.....nayli tak join ke....

syawalsimpsons berkata...

cian je tak dapat G memana...bebudak dah biasa bawak jenjalan..bila tak bawak kuar umah...tak keruan dorang kan..macam syawal..adoi pening tgk syawal tak keruan kat umah

lia berkata...

kreatif papaZN nak wat buaian dalam rumah...

Masni Syafie berkata...

rindu abang kat buaian kannn....

Ismaliana Sulaiman berkata...

sian abg zack..selalu dpt jalan2 tetiba kene lepak2 kat umah... nasib baik papa kretip.. :)

Fiza Rahman berkata...

Tak dpat naik buai kat taman, buai dlm rumah pon jadi lah ☺☺

Nak buat juga, tapi tak tau celah mana nak sangkut. Pastu klo nak buat kena buat lebih, nnt bergaduh plak ☺☺

Cho Zila berkata...

sebenarnya anak kita bukanlah kisah sangatkan.. janji kita ada dengan diaorang....

Sue-Rya Qistina berkata...

samalah ngan anak2 saya tu nad. kita dh biasa bawak diorg berjalan sana sini. sekali x bawak keluar, mmg haru biru la rumah tu. heheeh

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

heheheh buai dalam rumah....

Zura@Iwan berkata...

tak per skurang2nya zakwan happy gak kan..

zakwan memahami...good boy..

Salina@IbuAqil berkata...

Sekarang musim x sihat nad..
Akak pn bdn lemah2 jer..
Aqil pon cuti sekolah kali ni x kemana..
Sian dia.. ;)

Masya berkata...

budak²kan jujur hihihihi .. kalau dia kata bosan, bosanlah .. ni kira oklah ni blh senyum naik buaian ni... kalau amir yg naik x jamin blh buai mcm zakwan naik ni.. amir berat 20kg dah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...