14 Jun 2013

Teman Papa Buat Terapi Rendaman Kaki :)

Sebelum ni ada la dekat 2-3 kali kot teman kan PapaZN
Pastu lama takde dah
Tiba-tiba PapaZN ajak pi temankan dia lagi
Kami ni asal dapat berjalan, no hal jek
Walaupun sebenarnya bila sampai kat sana MamaZN yang kena jaga anak2
Lagi-lagi si Nayli yang kemain ligat takmo dipegang tu ;)

Tempat yang sebelum ni PapaZN pegi dah tutup
Apa kenanya taktau la
Masalah dalaman kot takpun masalah pengurusan 
Terpaksa la PapaZN google mencari tempat lain
Jumpa la yang paling dekat dgn tmpt kitorang ni
Kat Seri Muda, Shah Alam


Setia menanti PapaZN buat terapi :)


Masih beri kerjasama walau dah bosan... Good :)


Nak tau lebih lanjut pasal terapi ni bleh klik gambar bawah utk tumbesaran ;)


MamaZN takleh nak try
Sebab masih breastfeed Nayli
Kalau tak tu, teringin gak nak merasa, best sangat ke? ;)

 

13 comments:

MamaYatie berkata...

lorr..kat BSP pun dah ada...dekat maa

MRS. K berkata...

eh kat warta bangi pon ada. sebelah mamak tu

lia berkata...

ermmm kenapa ek bf mom x ley... byk kan bf mom kena jaga, mcm xley derma darah

Sue-Rya Qistina berkata...

amboi..baiknya nayli dok diam2 :)

husb saya ada wat aritu. pttnya kena konsisten wat terapi ni. baru 2x je dia wat.

Sue-Rya Qistina berkata...

amboi..baiknya nayli dok diam2 :)

husb saya ada wat aritu. pttnya kena konsisten wat terapi ni. baru 2x je dia wat.

jaakechik berkata...

bestnya dapat layan terapi utk kaki....
mest hilang habis lenguh2 kan..

nadia farahida berkata...

kak nadd, cer tanya suami kak nad, ada rasa beza ehh sebelum and selepas? besttt ke kak? nadia sokmooo tengok orang buat tapi rasa macam alaa betul keee :P

ch@ berkata...

Oh...ingat ada ikan2 gigit kaki tu. Rasa lega kot mcm kena urut. Kita pun x pnh.

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam nad,k.atie ngan HB dah try gak..kat bandar baru teluk intan ada 1 kedai buat terapi ni :)

MaMa_AdHa berkata...

kak seri muda dekat dengan mana akak pergi.. sy keje sebelah seri muda je tapi xtau kedai tu kat mana

Chekgu Azrine berkata...

Knp bf mother xblh buat ek sis

Lily@MamaZaraZareef berkata...

tak pernah try ni. Kalau foot reflexology kite sukalah..hihi

Deq's Qienz berkata...

mst best kan..sy trigin juga nk buat tp blum bkesempatan lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...