27 Jun 2013

Koleksi Fridge Magnet - [Bulan Jun]

Koleksi bulan ni tak sekencang bulan lepas
Amboi, 'kencang' seyh! Haha!
Takpe, janji ada
Hehehe



Yang ni pulak daripada Alycia :)
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2013/06/ketemu-jua-akhirnya-dengan-alycia.html
Thanks Alycia!


Yang ni koleksi peribadi :)
Tapi rasa-rasa macam nak kasi orang la
Sape nak? :)


p/s:
Esok nak pi Cuti-cuti Malaysia (yeay!yeay!yeay!) mesti koleksi pun bertambah :) 

13 comments:

zarena heeney berkata...

ena nak
cepat jea angkat tgn tanpa malu :)

selamat bercuti nad

syawalsimpsons berkata...

sue nak...kikikiki..alhamdulillah rezeki tu nad...org egat kat nad ni

Chekgu Azrine berkata...

bestnya dia nak g jejalan..jeles!

MRS. K berkata...

slmt bercuti..

Fiza Rahman berkata...

Bestnya. CCM kat mana tu ☺☺

M Zamri berkata...

kami nak ke cameron sabtu ni?nak FM?

Idayu

ch@ berkata...

amboiii, banyaknya. tahniah kakNad, mmg peminat tegar.

Zura@Iwan berkata...

FM tomoi kan tu?
meh nk ..haha..

eima berkata...

Selamat bercuti

Falsya berkata...

nad!!!!!!..fm nad ade lagi ngan falsya....sorrryyyyyy sgt3 sbb xsmpt lagi nak post..sbb falsya bz sgt3 few months nie...;(

ALoNa CintamaniszLite berkata...

untong lagi....

Masya berkata...

banyaklah ni... unik2 pulak tu...

Sweetmama berkata...

wah siap ada koleksi FM by month..
tahniah nad syok arr setiap bulan ada je bertambah koleksi FM..:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...