17 Jun 2013

JJCM | Mi Rebus Mastan Ghani - Wajib Pekena Bila Balik Kampung

PapaZN la tu
Kalau balik kampung jek, mesti nak pi pekena mi rebus
Mi Rebus Mastan Ghani yang punya! Hehe
Banyak branch kedai ni
Balik kampung aritu, kami try kat outlet yang lagi 1 plak
Betul-betul kat depan Pasaraya The Store, Teluk Intan

 




Sementara order sampai, jom amik gambar dulu ;)


Okeh, air dah sampai! :)


Yang bestnya air kat sini
Dia tak pakai ais batu yang jenis kiub/silinder tu
Tapi dia pakai ais batu kisar - macam yang diguna utk buat ABC tu
Perghhh! Memang giler terangkat! Sejuuuuukkkkks jek! =p


PapaZN order mi rebus kuah rojak, MamaZN plak mi rebus kuah biasa
Memang sedap!
Tak lokek 'aksesori' ;)
Telur sebijik dia bagi, hihi





Memang puas la kalau dapat makan mi rebus kat kedai Mastan Ghani ni
Baru la rasa balik kampung tu cam complete jek, hahah! =p

Kawan-kawan yang tetibe 'ter'sampai Teluk Intan
Kalau nak cari makan-makan, cuba try mi rebus ni tau! ;)



8 comments:

Fieda Zan berkata...

Fifi pun suka mkn kat situ jugak kalau ke teluk intan......

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

nampak sedap...
huhuhu bila nak pi teluk intan nak merasa nie...

eima berkata...

mamak ke melayu ni ...
laki aku suka ni ... tp jln nk ke teluk intan pun tatau ...heheh

Masya berkata...

alahai bilanya lah nak pg sana tu... banjir habis kuahnya.. memang terliur...

mama tisya berkata...

lpr plak tgk mee rebus ni..yummm

Mama Lynd berkata...

Boleh tak jangan letak gamabar Nayli. Kancing gigi tengok gambar dia. Tahan geram nak geget tapi tak boleh.. Huaaaaa..

syawalsimpsons berkata...

alamak windu nak makan mee rebus la pulok

Zura@Iwan berkata...

wahhh..terangkat mee rebus dia noh..hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...