08 Mei 2013

Wordless Wednesday : Sorry, Nenek.. Cucu-Cucu Konker TV! =P



Gini la bila sekali sekala semua cucu berkumpul kat kampung
Masa menonton utk NenekZN dah bertukar
No more sinetron @ rancangan kegemaran yang lain
Sebab kartun akan menguasai TV dari pagi sampai ke malam! Haha!


Macam biasa, Baby Nayli nak lebeyyyy =P


Ni baru 4 orang
Ada lagi sorang si kecik Baby Khadeeja blum bleh join lagi
Tunggu la dia dah beso sket nanti...
Mau gamat suasana! :)






14 comments:

Iela Fazielah berkata...

itu biasa... nenek mengalah jelah....haha

eima berkata...

nayli berciri kan pemimpin la ...
die so suka kontrol keadaan
suka lead people
berani gitu ...hmmmbakal pemimpin ni

Gieyana berkata...

Sian nenek n datuknya...concentrate tul dorang tgk katun..:)

Chekgu Azrine berkata...

Hehe...konker ek??

LYAfrina berkata...

nayli mjuarai carta

mama lieyna berkata...

Baru 4 kan..nnti makin ramai, makin meriah.. mcm arif, kalau dpt bkumpul sepupunya sebelah k.eina, walau sepupu hampir 20 orang, tp yg baya2 dia, cuma 3,4 org je..laian2 dh beso semua, dh boleh kawen ramai.. :-)

ch@ berkata...

Wah nayli, tiket 1st class, selamba ja.
Kalo Adli tu dh kena debik ngn Auni, mengganggu keadaan. Rmh MIL kita ada dua tv, mmg asing2la bila tgk tv.

mummy_ayu berkata...

nie dah biasa dah..nasib baik rumah Ibu Ayu ada 2 tv & 2 set astro..so..ok gak la..sbb Ayu kan hari2 balikkg.. (anak Ayu Ibu yg jaga..)

lia berkata...

standard ada anak kecik, katon memanjang hu3

Falsya berkata...

baby nayli bos antara semua..ahahahha

Myra Jay berkata...

Hheeee, takpe demi cucu ;D

Zura@Iwan berkata...

mmg riuh la ngan cucu2 ni...

belah akak br 2org cucu...then belah abg 3org...tk brp gamat lg..hehe..

ALoNa CintamaniszLite berkata...

naylie tgk tv suka berdiri ke??

CheNamNam berkata...

hamboihhh nayli kedepan ko erkk..tak cukup besar lagi ker tv tue....hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...