22 Mei 2013

Wordless Wednesday : Siapa Suka Makan OTAK-OTAK?

Dulu time blaja kat JB, selalu makan otak-otak ni
Tapi bila dah kat KL, sangat jarang
Sebab tak jumpa yang betul-betul sedap


Tapi sekarang tidak lagi! Weee!
Dah jumpa dah yang sedap, hihi
Isi tebal, rasa cukup, memang sedap



Lokasi : Restoran Nakhoda Mi Udang
Tempat kami makan Rawang Burger Bakar tu


Ada ke yang tak suka makan otak-otak ni? ;)


7 comments:

syawalsimpsons berkata...

sue suke sgt2...

Nana berkata...

kt kluang majoriti otak2 sedap
lg satu kt sini ada mcm otak2 gak tp dr isi ayam
Apa tah nama dia lupe hehe

JaSSNaNi berkata...

wow.. kimi suka ni otak2..

Chekgu Azrine berkata...

Fuhhh...suka sgt sis..klu mkn 3 pun xckup..harus bedal smpi 10..haha

BUNDA a.k.a KN berkata...

assalam,

betullah kadang terjumpa otak-otak yg tak sedap...walaupun tekak ni teringin sangat..

mama lieyna berkata...

Tak suka... :-)..hehe..

Lily@MamaZaraZareef berkata...

kat johor paling glemer otak2 ni kan..kite pon suke..tp dok kat kuantan ni tak jumpe dah otak2 gini..siap kena kutuk adelah..hahahh..yelah, otak2 kat area timur ni kan len macam sket..mmg isi ikan semata2..>_<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...