15 Mei 2013

Wordless Wednesday : Siapa Suka Makan TELUR PINDANG?

Dapat masa pi kenduri kahwin - pengantin naik kereta kuda :)





Siapa suka makan?
MamaZN kureng sket, PapaZN pun sama
Sebab bau herba dia tu kuat!
Tapi orang kata telur pindang ni bagus utk kesihatan, kan?
Siapa tau?

Yang abeskan Baby Nayli, hihihi...
Best btul, bagi je apa-apa sume dia makan
Yg pedas-pedas tu tak laaa... :)


10 comments:

syawalsimpsons berkata...

sue suke makan telur pindang ni, waktu sue kawen dolu, sambut menantu sebelah akob, MIL sanggup buat telor pindnag ni semata utk sue, sebab tau sue suke makan...last MIL buat time kawen akak sulong dier

mamafarah4 berkata...

hahaha..akak pun x mkn..x suka..bau dia kureng skit..tp suami akak mkn..sbb dia org johor..hahaha..ada kaitan x? ank2 pun x suka..suka telur biasa jor

fazilzura berkata...

emm x suke jgk .. bau dia semcm

MRS. K berkata...

wah.. bagus la baby nayli.. kite tak penah makan kot telur nih

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam nad..cantik bekas telo pindang tu,tak pernah mkn gak :)

Nana berkata...

Mmg xmakan
Bau pon xle apa lg nk makan hehe

ADEEYA berkata...

Hehehe tak sedappp...

mummy_ayu berkata...

Ayu suka..suka sangat telur pindang...best..masa Ayu kawin pun..Ibu tempah telur pindang ngak sedara kat johor..nak masak telur pindang nie leceh & sgt lama..but best!!

Falsya berkata...

kite xsuke makan telur pindang..sbb rase pelik..kalau telur rebus mmg hantu..makan plak ngan kicap...hehehe

ch@ berkata...

Suka. Tapi still mkn dgn kicap. Hahaaa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...