23 Mei 2013

Menang FM Sebab Jadi Follower Setia :)

Yeay! Dapat FM lagi!
Suka-suka-suka!
^_^
Baru jek cerita dapat FM Bandung, kali ni dapat FM lain pulak ;)

Kali ni dapat FM sebab berjaya jadi follower setia @ http://myalycia.blogspot.com
TQ Alycia! :)
Plan nak jumpa Alycia asek tak jadik jek ni
Kena gak cari satu masa utk jumpa-jumpa :)





Dapat FM dari Langkawi, weee!
Sebelum ni pun ada gak menang kat blog Alycia jugak
Dapat FM Melaka, hihi
Bestnya!
Tak sabar nak tempek kat peti ais yang dah tak berapa nak muat tu
Haha!

Tahniah jugak pada kawan-kawan yang menang secara berjemaah :)



Kemenangan [18] untuk 2013


5 comments:

syawalsimpsons berkata...

tahniah...nama sue pon terselit gak ni

JaSSNaNi berkata...

x muat peti ais sudah ye.. meh nak tempek kat peti ais akak.. :P hahahaha tahniah nad..

Alycia berkata...

huhu.. lama dh simpan FM nad tu..
kalau this week turun putrajaya helo2 ekk ;)

zarena heeney berkata...

tahniah nad..tak muat letak jea kat Fridge ena nie eheh

ch@ berkata...

Org rajin mmg ada ganjaran. Tahniah kakNad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...