21 Mei 2013

Menang FM Bandung!

Sukanya sebab boleh tambah koleksi!
Suuuuuka sangat! ^_^


MamaZN menang FM dari Bandung di blog Ibu Hadif
 Ada giveaway aritu
Bestnya kalau dapat pi Bandung
Syooorga shopping-shopping, hehehe
Takpe tambah ilmu dan info kat blog kawan-kawan yang dah pegi dulu
Pasni bleh dijadikan rujukan ^_^

Apa2 pun TQ Ibu Hadif!
Lenkali buat GA lagi ek! :)
Moga terus dimurahkan rezki :)
Tahniah jugak pada kawan-kawan yang seangkatan yang menang secara berjemaah
^_^


Rasa-rasanya MamaZN pilih yang mana? ^___^



Kemenangan [17] untuk 2013


14 comments:

Sue-Rya Qistina berkata...

tahniah nad!
nad pilih yg building putih, tulisan Bandung warna merah & besar tu kot

syawalsimpsons berkata...

alhamdulillah rezeki...nad akobaritu pos biasa la..alahai risau sue..sue suruh dier pos laju, lupa la tu

Mohamad Zamri berkata...

Sis...

saya pun terpilih gak...hehee...
ari tu terpost komen gune ID husband..M Zamri...xsangka menang..sebelum ni asyik bace blog sis menang macam2..terpengaruh nak menang gak...hehe...

Idayu

wana wazm berkata...

waa , tahniah. =)

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Tahniah Nad....lama tak singgah sini :)

Adlin Mohamad berkata...

bertambah sarat ka pintu peti ais

MRS. K berkata...

Tahniah

Syuhada Salleh berkata...

thniah sis..syu pon menang jgk..Alhamdulillah..

mama lieyna berkata...

Tahniah nad..

Mmg kena cepat2 la beli whiteboard tuk tempek fm..hehe.. :-)

ch@ berkata...

wah bertambah rezki kakNad. bertambah fm kakNad.

ieyda berkata...

tahniah rezeki utk pemenang..hihiii

mummy_ayu berkata...

wah..best2.makin banyak la koleksi FM Nad.congrats!!

Sweetmama berkata...

Tahniah Nad :)

Eliss Mie berkata...

seronoknya menang fm :) saya pun ada fm kawan & abang bagi dari bandung :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...