22 Mei 2013

Klinik Pergigian Telok Datok, Banting

Masa Zakwan sakit gigi tu
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2013/05/zakwan-jumpa-dentist-maknya-yang-seriau.html
Ingatkan nak bawak dia pi klinik pergigian kerajaan jek
Bila google, yang paling dekat adalah kat Telok Datok, Banting

Kami terus jek terjah, takde calling-calling dulu
Silap la tindakan kami tu, huhu!
Sebab dah rugi masa & tenaga T___T




Doktor takde setiap masa kat klinik
Ada hari-hari nya
So, macam kes Zakwan tu
Sepatutnya kitorang pegi petang Jumaat




Kesian kat Zakwan punya pasal
Terpaksa la jugak pi klinik swasta
Berbayar la lebih sket, huhu
Takpela, janji Zakwan dah tak sakit



4 comments:

mama lieyna berkata...

Berani zakwan kan.. jumpa doktor gg,..

Tula, tmpt2 cenggitu, biasa kena tnya dl

Lily@MamaZaraZareef berkata...

tak dpt bayang zara jumpe dokter gigi..aritu die ada rawatan gigi kat sekolah..tk taulah mcm mane..ada cek gigi betul ker or ajar gosok gigi semata2..tanye die mcm ok jek..tu yg tak percaya tuh..hehehehe

syawalsimpsons berkata...

demi anak2 kan, mahal sikit pon tak pela kan

lia berkata...

Zakwan kena bg acik lia sikit keberanian jumpa dentist la... Acik ni mmg penakot abes jumpa dentist hu3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...