14 Mei 2013

Budak Manja!

Sangat-sangat-sangat manja
Abang Zack peluk Papa, dia hek-hek-hek pegi kat Papa jugak
Abang Zack peluk Mama, dia hek-hek-hek datang kat Mama pulak
Kesian kat Abang Zack
Pantang orang tak layan dia, dia pun ngendeng-ngendeng kat kita
Tapi kejap je
Pastu dia pi main semula - tinggalkan kita, huhu!
Saje je!

Elok kita baring nak rest
Boleh pulak Baby Nayli ni pi hempap kat atas badan kita!
Makkk aih! Senak perut, haha!

Buat la cemane-cemane-cemane pun
Sume orang saaaaaaayang kat dak tecit sorang ni, hehe
Geram! Sebab bambam sangat! =p
Ni kalu ada adik nanti, tah cemane la dia punya manja tu nanti......
Owh, tu tunggu la nanti-nanti, azam 2015 katanya, haha! =p
In shaa Allah :)


Sape nak gigit budak ni? Meh gigit sama-sama! :D



14 comments:

MRS. K berkata...

pegi pullman tak singgah umah

Sura Mohd berkata...

Nak gigit pipi tu..tomey!

mama lieyna berkata...

Nayli kn gegirl, kena manja sket :-)

ADEEYA berkata...

hehe baby baby

ADEEYA berkata...

hehe baby baby

ADEEYA berkata...

hihi

Nida Mohd berkata...

nayli yg comell..

puansazusarin berkata...

nak gigit nayli tomei..

Teena Tna berkata...

Hehe..comel jer
Btw, nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too. :)

insanbiasabiasa.blogspot.com

ch@ berkata...

Bdk tembam-bdk tembam namanya nayli.
Ihiks...rindu pula dgn adli. Hahaa.

ieyda berkata...

memang nayli nie budak yg comel...geram nak cubit2 pp tu

syawalsimpsons berkata...

budak tecik yang bam bam tu..geram je tau

ALoNa CintamaniszLite berkata...

bayangkan...
bayangkan.....rambut naylie panjang sket, ada scarf, berikat 2...
hehe..bila laa naylie ni nk besar??

CheNamNam berkata...

nayliiiii cepat kasik panjang sikit itu rambuttt...baru gegirl habesss..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...