10 Mei 2013

1 Famili Makan Besar @ KFC Baru, Teluk Intan ^_____^

Aritu masa balik kampung
MamaZN baru tau ada bangunan KFC yg sebijik dia saje, baru bukak
Dekat sket dengan umah, takyah pi pekan dah, hehe ;)

Petang tu, sampai-sampai jek umah AtokNenekZN
Sume pakat nak pi minum-minum petang kat KFC
Sambil bawak budak-budak ni main playground kat sana

Kami pi 2 kereta
AtokZN naik moto, hihi (sbb ada hal sblm tu)
 Pastu sume jumpe kat sana


Aloh-aloh, comeynya budak 2 orang ni berpegangan tangan :)


Happy la dapat main kat playground :)
Kesian..... 
Bila balik kampung, nak main playground kena pi McD @ KFC =p


Konker 3 meja sederet =p





Currrrlaassss! 
Minum-minum petang kat KFC, haha!
AtokNenekZN pun terjebak sama =p

Aiii, seronok betul la bila dapat makan reramai camtu :)
Tapi tak selesa 
Mana la ada tempat yang sangat selesa melainkan kat umah sendrik, ye dak?
Sekali sekala boleh la... :)

 


9 comments:

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

huhuhuhuhu...makan petang di KFC...
terbaiklah bila dapat kumpul ramai2

CheNamNam berkata...

hakak pernah pergi sekali masa memula baru buka tuhari kenkonon nak merasmikan kfc tmpt baru lah tue..over gila..hahahaha

lieyalatif berkata...

Syok gi tempat baru siap ni nad...serba serbi cantik n elok lagi kan....

Tau xpe nad! Kemain lagi makan kfc utk minum ptg heheheheh sesekali kan nad...lieya pun suke kfc...suke gak ayam baru korea tu...

lizz berkata...

makan kfc reramai...best tu...atok ngan nenek pun terjebak sekali yek..

eima berkata...

jauhnye nayli ngan mama die ....dok asing2...klu aku kompom anak2 kena dok dekat tak pun laki sendrik klu hati ni tak selesa je...poyo kan ..huahuahau

syawalsimpsons berkata...

ye la sekali sekala ok la kan..klo kat umah nk tumbang terbalik pon takpe kan...

amiey lee berkata...

Adoii semenjak kita tak mkn ayam ni lama dh tak jejak kfc

ALoNa CintamaniszLite berkata...

naylie dpt layanan kelas pertama dari atuk dia..hehe

Nozie Yusof berkata...

kfc yg nie 24 hours ke? kalau on the way balik lumut boleh singgah klu mlm2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...