03 April 2013

Wordless Wednesday :Saya Haus! Saya Taknak Orang Lain Tolong!

Sangat tak padan dengan kecik! Haha!
Kita nak tolong pegangkan cawan tu sbb takut tumpah
Ye la...
Kang terpicit sket kang, mesti dah kebasahan dah tu
Lagi-lagi la kalau Baby Nayli sendrik yang pegang
(or lebih kepada picit)

Dia tak nakkk
Jerit-jerit marah-marah nak pegang sendrik
Hmmm, lantakkk
Boring tunggu Papa buat terapi rendaman kaki kan Baby Nayli kan?
Hehehe...






Geram tengok mulut dia!
Cium kang baru tau! Haha!


12 comments:

suhaina laui. berkata...

haish semangat!

mama ila berkata...

haah..comel...nak cium jugakkk!!! haha..hannani pun selalu jer nak sedut straw..tapi masuknya tidak air tu....dia ikut org letak straw kat mulut..tapi xpandai lagi nak sedut..hehe

Adlin Mohamad berkata...

Unty geram tgk pipi,mulut,prhs,lenggan,jari gomol2 best ni ...pipi cam apam unty dah ni kikiki

zarena heeney berkata...

biasanya ena akan sedut minum sampai separuh baru bg anak minum
kalau terus cucuk bg minum confirm akan dipicitnya sampai terkeluar airnya

aLyNnZ berkata...

Alahai gedebabnyer..geramm..dah bijak semua nak buat sendiri..hihi

mama lieyna berkata...

Sama la dgn akeem tu, rasa diri dh cukup besar :-)

syawalsimpsons berkata...

semangat nayli...gere elok ngan dier ni..kikikiki

Ya ALya berkata...

sejibik muka abang zack ni....

Myra Jay berkata...

Alahai comelnyer ;D

Mama Idlan Irsyad berkata...

comelnya..geram tengok...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

mmg geram tgk rasa nak cium2 n peluk2 je nayli ni..

ch@ berkata...

Hahaaa...bj sm ngn adli pakai beday thn lps. Bj kakak auni. Mama kenala yakin ngn nayli...nayli dh besar. Kjp je ms berlalu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...