24 April 2013

Wordless Wednesday : PENCINTA HAIWAN (^_^)

Tak menangis @ menjerit ketakutan
Lagi dia nak pegi dekat ada la
Siap nak pegang-pegang lagi
Makpak nya nengok pun rasa kagum, hihi
Maknya lagi la, tak sangka anak dara sangat berani ;)







Jangan Abang Zack! :)
Abang Zack memang perturun mak dia
Spesis yang takut nak dekat dengan binatang, hahahah!
Berani-berani takut la kata orang, hihi
Maknya ada pengalaman ngeri dengan haiwan
Tu yang fobia tu
Tak sangka perturun kat anak plak, hihi....


Takpe, Abang Zack... Kita geng! =p

11 comments:

Hanih Borhan berkata...

haha...amboiii anak dara tuuu... dengan insects dia berani jugak?

ch@ berkata...

Hahaaa...tgk nayli pun dh tau. Ikut kakak auni, main redah ja. Adli milih.

nadia farahida berkata...

kak naddd, baby nayliii omeyyyy angatt pakai dress munga2 gituewwwww
gewammmm

Lily@MamaZaraZareef berkata...

nayli leh geng ngan zara zareef..pencinta binatang..kekekekke..takpe..nnti ajak abg zack lawat animals selalu ek..mane tau abg zack pon ikut jadik pencinta nnti..hehehe

mama lieyna berkata...

Haha.. takpe abg zack, arif pun geng abg zack, akeem geng nayli :-)

~aSHa~ berkata...

anak no.2 ni ada sifat berdikari skit..

anak no.1 dia manja2..ehehehehehe

syawalsimpsons berkata...

mmg geng tu zakwan ngan mak dier

Sue-Rya Qistina berkata...

amboi..kemain lagi nayli ye, x takut pun tgk binatang2 tu. hehehe

Adlin Mohamad berkata...

anak2 mak penakut mau diaorg lari atau lalak kalau nengok dekat2 ..

lia berkata...

ermmmm Zakwan mcm Amsyar... smua pon ala2 x berani, mcm lia la kiranyer...

anak dara ni, x tau g... kot ikot Nayli ke, so Zara jd berani la he3

Sweetmama berkata...

hehe..bagusnya nayli, berani..

zakwan boleh geng ngan zaquan la mmg penakut sikit ngan binatang, kalau nmpk lipas pun terjerit2 mcm perempuan tau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...