19 April 2013

Trend TRIBAL Yang Sedang 'In'

Ni la dia...
Ni la namanya terpengaruh dengan rakan sebaya, haha!
Mula-mula nampak macam semak je
Sebab corak nye berselirat gitewww, huhu!
Tapi lama-lama jadik tersuka dan terbeli la pulak, haha!

Beli yang murah-murah jek
RM15 sehelai kat Uptown Shah Alam
Tapi MamaZN beli yang skarf petak cam tudung bawal biasa tu jek
Sebab yang jenis shawl takde yang berkenan, hihihihi
Ntah lawa ntah idak, main pilih jek ni




Yang pasti bleh match dengan pelbagai kaler baju
Sebab tudung ni kalerful, hehe

Dah lepas satu, satu kan?
Macam-macam trend ikut peredaran masa, hihi
Pulak tu, takmo terlepas plak, nak jugak mengikuti trend - konon! =p

Ni baru beli 1
Semalam baru sampai lagi 1, hihihi


Dah rupa corak ular sawa la pulak, muahahaha! =p

 
Ada lagi 1 bakal menyusul lagi, hahahha!
Apo dah kono ni Nad? Haha! :)


16 comments:

Ratu Hatiku berkata...

cantik.. :D

Zura@Iwan berkata...

akak pun ada tingin nk try gk shawl tribal..tp tgk kt on9 mahal2 gak..nad beli on9 murah kt mn?

Myra Jay berkata...

MJ tak eprnah ada tribal ni..
Nampaknya kena beli gak 1 :D

zarena heeney berkata...

heheheheh sama la kita ena pun beli smlm dan pki hari nie..jenis bawal

mama lieyna berkata...

Lawa plak nad..:-).. k.eina sempat gk usya2 kt pasoo.. tp belum teerbeli lg..hehe..

Masya berkata...

wawawawa.. ni mmg betul² terpengaruh ni.. sampai banyak dah koleksi... lbh 1 tu kira bnyklah jugakkan..

Ya ALya berkata...

belum sampai seru nak pakai ni.....tunggu la t...

cantik je tgk nad pakai....

Nana berkata...

Kita juga yg xikut pesen hehe
Pakai tdg mana ada je skang ni
Xde napsu nak bli tdg hehe

JaSSNaNi berkata...

wahhh.. akak lom beli yg corak gini.. hehehe.. ular sawo..? owhh tidak.. terbayang berbelit2 kang cam ular sawo.. hihihi

eB berkata...

cantek :)

ALoNa CintamaniszLite berkata...

wah bkn main, ye..apdet jgk ngan fesen terkini..

akak ni jgn ler..mmg orang tua...masih style lama. kalo nk terikut2 pakai pun....lambat jer. Org dh nk apdet fesen lain..akak baru terikut fesen yg dh nak abes tu, kehkeh...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

cantik² Nad...

kina belum beli lagi. Igt nak beli jugak nanti. hihihihi....

Norlizayati Othman berkata...

Mg tgh trend. antik sgt, order gak 3. Haha

Mooniqueen berkata...

MQ pun suka sebab tgk org pakai cantik je kan..

ch@ berkata...

Tak pandai pkai tribal yg petak tu. Shawl ok lg. Cantik...cukupla ada dua helai.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

cantik,
k.eija xde lg koleksi tribal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...