10 April 2013

Tarikh Mengundi PRU 13

Mari lah mari, pergi mengundi
Tunaikan kewajipan pada negara
(^___^)


Baru sat ni ada siaran langsung kat tv
Pengumuman tarikh mengundi PRU 13 oleh SPR
Akan diadakan pada 5 Mei 2013 - hari Ahad
Penamaan calon pada 20 April 2013

Jangan lupa keluar mengundi
Tak yah dok pungpangpungpang sangat la nak undi orang tu, taknak undi orang ni
Nak kutuk orang tu, nak sokong orang ni
Undikan rahasiaaaa ;)
Hehe, Peace! 


p/s:
Moh balik kampung! :)



12 comments:

ieda berkata...

dah boleh isi leave form dh.isnin mesti ramai yg cuti kan

mama lieyna berkata...

Selamat mengundi :-)

mummy_ayu berkata...

Tu la. Agak2 isnin tu cuti tak?

Nana berkata...

sokong xyah nak pung pang pung pang sgt undi parti mana
undi tu rahsia hahaa

Masya berkata...

JOM.. NAD PUN PERTAMA KALIKAN.. MESTILAH BALIK KG HIHIHIHIHI.. NAK MENGUNDI..

Nida Mohd berkata...

hahaha, undi adalah rahsia

Sue-Rya Qistina berkata...

undilah calon yg benar2 layak utk menerajui negara dan meneruskan perjuangan insan2 yg terdahulu...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

k.eija undi dekat bandar baru bangi je..hehe..

syawalsimpsons berkata...

sue akob je la balik johor...sue mengundi sini je....so mmg time bahagi2 kan anak la...akob ngan syawal...izz ngan sue

Imaan09 berkata...

sukuuunggg

aLyNnZ berkata...

Ok tarikh dah ada tinggal nak pangkah jew..semoga keamanan yg dikecapi hr nie berterusan utk anak cucunkite...cewahhh

nadia berkata...

nadia pon first time mengundi kak nad :) moh la kitaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...